sobota, 2. junij 2007

Slovenija (ne) bo v balkanskem forumu 2.del

Čeprav sem napovedoval velik dan za Slovenijo s priključitvijo v balkanski forum sem včeraj prejel kar nekaj neprijetnih novic. Bilo je dogovorjeno, da bomo Slovenci dobili 2 svoja forum administratorja in da bo to Slovenija sestavni del tega foruma... Na koncu se je izkazalo, da je vse skupaj ena velika natega, ne vem pa, kdo jo je zakuhal. Izbrana FA sta bila obravnavana kot resna kandidata, po mojem predlogu, vse skupaj pa se je zdaj obrnilo zelo neresno.

Osebno sem izkazal nezadovoljstvo zaradi neprofesionalnega dela MZ ekipe (Crew) na administratorskem forumu in sem zahteval več pojasnil glede Slovenije in foruma. Zdi pa se, da je odsotnost slovenskega foruma še najmanjši problem, saj se pojavljajo in odkrivajo vedno nove - amaterske - napake.

Torej, kot vse kaže Balkan forum bo, Slovenski jezik ne bo vključen (po svoje se mi zdi to še OK), FA iz Slovenije v tem forumu ne bo, jaz osebno pa bom ta forum bojkotiral. Sicer je to stvar vsakega posameznika, mene tam ne bo.

4 komentarji:

Gaffer Tito pravi ...

mene tud ne

Anonimni pravi ...

saj smo nekoč imeli svoje forume, ala
forum.htzine.com, pa se nič več ne uporabljajo, vsaj za debate okrog MZ-ja ne

wolf_1 (Volki)

Unknown pravi ...

sicer se bo verjetno vecina strinjala z mano, da kot posamezniki vkljuceni v igro ne rabimo tegale foruma, takop da me tole ne gane prevec

bi blo pa fajn za popularizacijo MZja v sloveniji met forum tko da ...

Unknown pravi ...

Zakaj je Htzin nehal biti referenčen forumski vir sicer ne vem, kar se mene tiče pa me je srečala pamet in se sem nehal sam s seboj pogovarjat o MZ.

@Saso: ja, se strinjam, ni problem v tem, koliko bi mi uporabljali forum, problem je, da nimamo nekako enakih možnosti v igri. MZ Ekipa je pomoje naredila napako, ko je forume namesto po državah tvorila glede na jezik.