četrtek, 17. maj 2007

Slovenija bo v MZ forumu Balkanskih držav

Sinoči sem bil v pogovoru z managerjem iz Bosne, ki se kakšna 2 meseca trudi, da bi države bivše Jugoslavije dobile skupen forum. Čeprav sem prvotno takrat izrazil zaskrbljenje, saj bi skupen forum bil idealna priložnost za različne provokatorje, sem vseeno pomagal z izkušnjami in nasveti. Moja prvotna želja je bila, že ko sem pripeljal Slovenijo v MZ in to že več kot sezono pred prihodom številnih novih držav, da dobimo tudi svoj forum, kar pa Švedska posadka nikoli ni podprla. Imeli naj bi premalo uporabnikov...

Združen forum s Hrvati, Bosanci, Črnogorci, Makedonci in Srbi se je izkazala kot edina uresničljiva možnost, da prosto uporabimo svoj forum. Za red in korektnost bo skrbela skupina Forum Administratorjev iz omenjenih držav, veljala pa bodo posebej stroga pravila, saj bodo vse medetične in podobne provokacije hitro in strogo kaznovane.

Kdaj bo forum zares, še ni jasno. Je pa to gotovo korak naprej saj se mi zdi, da forum precej okrepi skupnost, kar bo za Slovenijo v MZ zelo dobro. Že tako smo izjemno uspešni na rank lestvici držav...