petek, 29. junij 2007

Dilema GA

Vsake toliko, me mučijo tudi problemi, s katerimi se soočam kot GameAdmin. Na enem področju Mangerzone ni tako odličen, kot je sicer sama igra, tekme, logika in vse kar spada zraven. To je komunikacija. Forumi so, vendar so nekako neposrečeni. Press releasi so, pa tudi nekako ne padejo ravno v sam koncept. Razni guestbooki in mesage boardi pa običajno niso zadosti in na koncu se veliko krat zgodi, da uporabnik ne vpraša, se ne pozanima, ker se niti ne more.

Pred časom sem na Admin forumu predlagal, da bi imeli neke vrste chat line, da bi lahko komunicirali z uporabniki, managerji. Pa ni bilo prevelikega navdušenja. Pri vseh problemih, s katerimi se sooča administrator, bi, vsaj meni, izjemno koristila uporaba nekega online sistema. Predvsem pojasnjevanje in razčiščevanje mejnih situacij je prek emaila predvsem zamudno. Primer: če moram zapreti ekipo, zaradi domnevnega goljufanja, je ta zaprta, dokler je spet ne odprem(o). Odpremo pa jo, ko se stvar razčisti in razjasni. Tu so nič krivi domenevno obtoženi v hudem položaju, saj niso nič naredili narobe, v ekipo se ne morejo logirati. Včasih je tudi en dan dovolj, da se ti sesuje velik napor.

Zato sedaj razmišljam, da bi kot GA za Slovenijo imel vsaj enkrat na mesec govorilne ure :) - ja kot v šoli. Glavno vprašanje, ki se mi poraja pa je, katero chat storitev uporabiti... IRC, ali bolje kak personal messenger, MSN, ICQ, Googletalk. Se naj prilagodim managerjem? Ali naj se oni meni... Mislil sem, da bi majhno anketo postavil, pa sem ugotovil, da to morda ni smiselno, doseg ne bo tako dober. Zato bralce mojega bloga sprašujem za ideje in sugestije... kratko in jedernato. Najlažje mi je seveda narediti now gmail account in ga uporabljati za govorilne ure. Vendar to pomeni, da bodo morali vsi uporabljati Google talk...

7 komentarjev:

Unknown pravi ...

ocitno bo treba en forum narest za slovenijo, jebat ga ni druge, tam pa bi bila notri rubrika govorilne ure ...

Anonimni pravi ...

jaz tudi tako pravim ...

Unknown pravi ...

saso, forum v bistvu je (bil), saj veš, pa se je potem izpel, ko sem več ali manj v monologih nastopal samo jaz. Za potrebe supporta pa ne potrebujem foruma ampak bistveno bolj interaktivno in direktno storitev. Vsaj jaz ne vidim druge rešitve kot chat, kjer ima sicer IRC določene prednosti, vendar kakšne hude potrebe po all-2-all komunikaciji.

Anonimni pravi ...

forum je nujen, da si lahko kej povemo.

kar se tice pa govorilnih ur, pa rabos konferencni chat, no ja, ce je pa 1 na 1 zadost pa google.

Unknown pravi ...

skoz ti bodo tezil ...

Perun pravi ...

imas povsem novo instalacijo smfja na forum.htzine.com - ki je povsem nedotaknjena ze nekaj mesecev :P

Po moje je direktna komunikacija vseeno dosti problematicna (iz lastnih izkusenj) ... in gugltalk ni primeren, ker se mnogokrat zgodi primer vec > ena - vsaj na wotamu se je :P - ce pa ze je pa edin irc za take stvari primeren po moje ... pa se kaj drugega se teoreticno da ponucat - npr. reprezentanco ...

Unknown pravi ...

Hvala za mnenja. Perun, vseeno če rabim , potem rabim individualno komunikacijo. Še posebej za reševanje domnevno spornih primerov bi prišlo hudo prav...