ponedeljek, 11. junij 2007

Nizka zmaga proti idlerju, v sredo bratski derbi

Samo 3:0 ni ravno bleščeč rezultat proti ekipi, ki jo ostali premagujejo 12:0. In igral sem s prvo enajsterico, najboljšimi (razpoložljivimi) možmi, glede na formo. Slemenjaku ne gre in ne gre, igra se ne sestavi. Nujno sem moral poseči po nakupu, tako da sem včeraj večji del dneva spremljal trg. Iskal sem pravzaprav sredinskega igralca, saj na tem področju NK Macolar nima prave mladinske perspektive. Podobno sicer velja tudi za vratarje, ampak luknja je (verjetno) v sredini.

Sreda bo huda preizkušnja. Če velja, da taktike, ki prinaša zmage ni dobro spreminjati, še sam ne vem, kakšna je prava taktika, ko ne gre. V sredo proti NK Revolucionarju, ekipi, katere manager si želi zmago nad mojo bolj, kot vode izgubljeni v puščavi, bo treba temeljito spremeniti način igre. Motivacije seveda ne manjka in tudi ne bomo se kar tako predali. Je pa situacija rahlo smešna... če zmagam, to ne bo nič posebnega, od vodilnega v skupini se drugega kot zmaga ne pričakuje, poraz pa zame ne bi bil tako boleč kot veselje Titota. In tega veselja sezonskim igralcem MZ ne bi smeli dovoliti.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Tukaj je še en, ki srčno upa, da bo Macolar zmagal. Mislim, da ni potrebno razlagati zakaj.

Unknown pravi ...

Hvala wolf \o/. Grem na zmago. Edin problem je, da si bo zdaj tvoj komentar Tito interpretiral, da tisto "ni potrebno razlagati zakaj" pomeni zato, ker se njega bojiš in če on izpade iz lige, potem naslednjo sezono ne bo zmagovalec... Ni kaj, pa naj Herbnator še enkrat napiše, da so bratske tekme "režirane".

Anonimni pravi ...

Da si Tito ne bi narobe razlagal tisto "ni potrebno razlagati zakaj", mislim, da si oba želiva tisto mesto, ki ga sedaj zaseda TOYOTA. Vsaka točka , ki jo s Titom dobiva, je korak bliže k obstanku v ligi in korak dlje od kvalifikacijske tekme za obstanek v ligi. Sicer pa menim, da se bo odločilo v neposrednem dvoboju med nama. ;)

Bojim pa se samo poškodb svojih igralcev in njih padca forme.

Anonimni pravi ...

sezonski!??!!? sezonski manager je tisti, ki sredi sezone proda svojega najbolsega strelca s sezonskim popustom.

ce me hoce th0r naucit kako se odigra proti nk rovi 3-0, tega ne rabim. Lahko pa jaz njega naucim kako se ga premaga.

Po tekmi pricakujemo poglobljena razpravljanja kako lahko NK revolucionar premaga najboljso ekipo, ampak na to smo pripravljeni.

Anonimni pravi ...

thorest...izgleda, da imaš še enega zaveznika v boju za naslov....saj...danes sem vsaj malo vrnil Grebatorjem za dva težka poraza v tej sezoni...

Gladko sem zmagal v Division Cupu...3:0...razmerje v strelih 19:4!

Kot sem rekel...ne morem se vmešati v boj za prvaka...ampak verjetno bom še komu zagrenil življenje.....:)))

Anonimni pravi ...

cela slovenija bo praznovala ko bo th0r zmagal, sam ne vem zakaj se tko bojite komika.