četrtek, 7. junij 2007

Korompay prodan, ligaška zmaga vliva upanje

Dogodek današnjega dne je bila gotovo prodaja Korompaya. Na trgu je dosegel zavidljivo ceno 74mio SIT. Kupil sem ga za manj kot polovico te cene, natreniral pa je 5@ v tem času. Glede na to, da se je v tem času seveda tudi postaral za nekaj let lahko začutimo tudi vpliv inflacije v MZ, ki ni ravno zanemarljiva. Zgodba nas torej uči, da se v MZ (vsaj trenutno), ne splača zbirati denar, ker se cena igralcev viša. Investirati je potrebno v štadion in infrastrukturo, trenerje, trening kamp...

Zmaga nad Kungoto v sredo je bila sicer na tiho pričakovana. Z vsem dolžnim spoštovanjem do nasprotnika, ki je mojo ekipo, mimogrede, redno premagoval v prijateljskih tekmah, moram poudariti, da gre za izjemno uspešno ekipo, ki nas spremlja od samega začetka MZ v Sloveniji. Očitno gre za managerja z izjemno dolgoročno filozofijo in napovedujem vsaj en presentljiv rezultat, ko bo Kungota premagala enega od visoko pozicioniranih ekip.

Sicer pa, gre MZ dalje... o forumu nič novega, Balkanska posla... sem pa ponovno pritisnil za spremembo valute... reciva dragi bralec, da sva bližje za kak centimeter na kilometerski poti do menjave.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

PIZDA si pa to zajebal, kaj si sel prodajat, zajebal si lahkotno osvojitev prve lige, ma ti nisi resen.

Anonimni pravi ...

Čestitam za izkupiček pri prodaji Korompaya, meni je zelo drag nakup golmana (448.mio sit), že začel kazati rezultate, saj je bil za napadalce GREENHORN-ov praktično nepremagljiv, kjub hudemu pritisku na gol, zlasti v drugem polčasu.
Denarja imam pa na računu toliko, da nisem v minusu. Kar precej sem namreč vložil v trenerje.
lp

Anonimni pravi ...

Wolf....res imaš dobrega golmana...ampak problem je vseeno v igri moje ekipe, saj sem bil zelo nekonkreten v napadu...in tako kljub premoči v strelih gladko premagan....drugače pa...mislim, da imaš kar lepo prihodnost s tole ekipo.

Rezultat tekme pa je bil ....odpust mojega prvega golmana:)

tito...s tvojim mnenjem pa se ne strinjam....po mojem je ekipa Macolar še vedno prvi favorit prvenstva...čeprav ima herminator morda v tem trenutku verjetno najmočnejšo ekipo...ampak....thorest ima pa vseeno lepo prednost.

Sam bom poskusil morda komu še zagreniti končnico prvenstva in se uvrstiti v prvo četverico.

Še današnji posladek...kljub vsem težavam s katerimi se trenutno ubada moja ekipa...in na drugi strani zapuščeni ekipi Toyote pa je vendarle res, da nikogar ni lahko nadstreljati kot sem jaz danes Toyoto....razmerje strelov je bilo 53:1 !!!