sobota, 23. junij 2007

Spet poraz...

...je bil kot zaušnica, ko je ne pričakuješ. Priznam, da takega razpleta nisem pričakoval. Vzel sem si nekaj dni (zato tudi tema v tem času na blogu), da bi dojel, kaj je šlo narobe, nimam idej. Po svoje pa tudi ni važno. Očitno je, da sem z ekipo dosegel začrtane plane za to sezono.

Nekako ekipi ne gre tudi v obeh pomembenih pokalih.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ok ja, jaz sem nekak prcakoval.
zdej jaz mam cist drug boj v bitki za obstanek, proti odlicnemu volku.

nisem ziher, amapk feeling mam da bo ligo dobil greba.

sicer pa bom navijal za jadrana.

Anonimni pravi ...

Ja...tudi jaz sem nekaj takega pričakoval:)))....ne...čisto resno...moštvo je v kar dobri formi in že zadnjič so se mi Grebatorji izmaknili skozi šivankino uho in ob popolni premoči sem iztržil samo neodločeno....sedaj zmaga proti Macolarju in bilo bi fer, da kaj podobnega pripravim tudi Herbiju...problem je samo v tem, da sem pred dnevi v pokalu prepričljivo izgubil.

Vsekakor bom tekmeca še enkrat temeljito preučil in poskusil presenetiti z kakšno novo taktično različico, čeprav sem mnenja, da ima Herbi trenutno najmočnejšo ekipo v ligi!

Unknown pravi ...

mislim da je blo vprasanje casa, kdaj bo th0r padu, ceprov mu ne prvoscim da se agonija s porazi nadaljuje.

vem kako je to, mislis da delas neki narobe pa ne ves kaj, pa menjas taktiko in se se bolj zapletes :))

od zacetka sezone se mi zdi da smo vsi managerji zelo takticno napredovali, se posebej v casu ko smo imeli zastojn dostop do 3D nacina ogleda tekem.

kar se tice prvaka, mislm da bo perun zdrzu, ker ima lazjo pot do naslova kot tekmeci.

sicer pa ne bi nobenega, ki ima se najmanse moznosti predcasno odpisal, kolo srece se zelo hitro obraca, prav tako pa je tudi zoga zelo zelo okrogla.

na dnu je vse jasno, kar se tice obstanka pa menim, da so vsi prihajajoci klubi za razred nizje kvalitete tako da bo okostje prve lige v naslednji sezoni ostalo enako.

Anonimni pravi ...

Po 14 dneh se vsedem za kompjuter - in olala Grebatorji smo prvi :O ... No tale odsotnost se mi bo zelo hitro mascevala- jutri bo sla forma v podn ... Za osvojitev naslova pa prakticno nimam nobene moznosti saj je herbi po nabavi unega strasnega sredinca zame enostavno premocan :)

Anonimni pravi ...

Prvenstvo končno postaja zanimivo. Grebatorji, extra-football.com, Macolar in Greenhorns, slednji so se morda malo prepozno "razjezili" (morda je malo tudi moja ekipa kriva :P), se borijo za prvaka lige.

Še bolj zanimivo je malce nižje, kjer
je 5 ekip, ki se borimo, za mesta 5, 6 in 7, da se nam ne bo treba potit v kvalifikacijski tekmi za obstanek med elito.

Anonimni pravi ...

wolfi...nič kriv:)))....sicer pa je zame prvenstvo končano...v boj za prvaka se ne morem vmešat...slabši kot četrti pa tudi ne morem biti.

Prvaki bodo Grebatorji ali pa extra fudbalerji....drugače pa imate spodaj kar lep boj:)))