sobota, 16. junij 2007

Poškodbe pred jutrišnjo tekmo

Jutri je nedvomno ena najbolj pomembnih tekem v drugem delu sezone. Moč ekipe Herbnatorja in njegove strateške sposobnosti poznam, gre za vrhunskega managerja, ki naskakuje prvo mesto v ligi. In ko sem že mislil, da imam idelano postavo in taktiko, sta se zgodili dve poškodbi med napadalci. To še ne bi bilo nič hudega, če ne bi bila to ravno prvi in drugi napadalec ekipe. Jutri tako zagotovo ne bomo videli na igrišču slovenskega reprezentanta Silvana Slemenjaka...

Spomnim se, kako je pred tekmo proti Liverpoolu strateg Chelsea, dobil vzdevek Kalimero. V podobni situaciji kot pred to tekmo jaz, je jokal, kako igralce pestijo poškodbe, da najboljših ni itn. Gre za opravičevanje v primeru morebitnega poraza v naprej...

Tega ne bom naredil. Nobenega jokanja. Gremo na full, iskali bomo priložnosti tam, kjer je ekipa NK Macolar močna.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

jaz se vedno trdim, da bi blo zlo podobno tud ce bi slemenjak igral. Ne mores prodat svojga top strelca sred sezone, brez ustrezne menjave.

To je tko kot, da bi Liverpool prodal Croucha in igral z edinim napadalcem Nemethom. Jaz ne vem kaj ti je, sam sem prepircan, da ti je s to potezo usel naslov - ne glede na poskodbe.

Unknown pravi ...

hja sicer nisem gledal tekme, samo tesktovno ...

Kar se tice posesti in statistik sva si bla dokaj podobna, zgleda pa da so moji dobival kljucne dvoboje na sredini ter bili uspesnejsi pri realizaciji.

Moja taktika deluje! Z nestrpnostjo cakam naslednje nasprotnike. Naj prvenstvo osvoji najboljsi in najspretnejsi

Unknown pravi ...

@ gaffer: moj cilj je bil obstanek v prvi ligi brez kvalifikacij. Naslov se je sicer ponudil, vendar ni bil tak plan. Morda bi te spomnil, da si sam napovedoval, kako boš mene in novince osramotil z visokimi zmagami...

@saso: tekmo sem gledal ja, v 3d načinu. Moji si niso ustvarili priložnosti. Kar se tiče "tvoje" taktike, niti ni tako zelo tvoja :) Pol Welške prve lige tako igra, 40% reprezentanc vsaj občasno poskuša na tak način presenčati nasprotnike. Problem, ki ga jaz vidim pri tej taktiki je, da v Sloveniji ni ekipe, ki bi imela take igralce, ki bi lahko korektno odigrati na tak način.

Unknown pravi ...

mislil sem rect da "moja taktika" ni sicer moja, pa vendar se dobro obnese.

poenta je ta da je zgosceno najbolj tam kamor nasprotnikov golman deganzira zogo. 2 od igralcev v srednjem kvadratu ustrezata pogojem za taksno taktiko, dva sta pa blizu. prav tako so branilci v zadnji liniji za povprecne igralce v slovenski ligi dovolj hitri, da dobijo vecino dvobojev.

seveda pa sem brez moci proti ekipam ki imajo hitre krilne napadalce (speed 6+ stamina 6+ shooting 7+) in proti njim redno zgubljam.

tak igralec manjka tudi v moji ekipi in to bo pomoje moj naslednji nakup :)

Anonimni pravi ...

herbi

ne vsega razkrit..

Unknown pravi ...

@tito

s tem sam drazim nasprotnike hehe :)

Anonimni pravi ...

Čeprav je titio malo grob ima po svoje prav...tudi jaz sem na trenutno razmerje moči pričakoval zmago herbija...in res je nato bilo vse skupaj precej po pričakovanji...sicer pa sam igram z thorestom naslednjo kolo...in pa že danes generalko v national cupu...in ob preboju v končnico tudi kar nekaj denarja od vstopnine.

Od naslova pa sem se po remiju z Grebatorji tako ali tako že poslovil...sicer škoda, saj bi me morebitna zmaga pomenila ponoven preboj med kandidate za vrh, ampak sesul me je njihov golman, ki je ob razmerju strelov 25 proti 10 v mojo korist seveda branil fenomenalno in pa moj najboljši strelec, ki je zastreljal 11-metrovko in zgrešil prazen gol z par metrov 2 minuti pred koncem....

Sicer je pa tako ali tako samo igra:)))) in glede na formo moje ekipe mislim, da se me do konca lahko še kdo boji.....

Prvak??? Ne vem kdo bo...morda je kaj resnice tudi v tem, da bo to tisti, ki bo do konca še uspel premagati Greenhornse:))))

Pač hec...v katerem pa je morda tudi kaj resnice....