ponedeljek, 25. junij 2007

Lahkotna nedeljska zmaga...

... je bila proti Luciji pričakovna, a kaj, ko človek nikoli ne ve. Ekipa je v čudnem stanju, še vedno se igra ne sestavi, kot bi se morala. Ugotavljanja mislim da Herbnatorja, da je 3D pogled močno izboljšal učinkovitost managerjev, je na mestu. Tu ni kaj.. sam imam sicer stalno 3D paket, vendar priznam, da si vedno ne utegnem ogledati tekme. Škoda.

Sicer pa so odprli Balkanski forum, naš selektor je vabil Slovence tja, jaz pa vztrajam pri bojkotu tega foruma. Od mene je Crew pričakovala, da bom z veseljem moderiral ta forum za Slovence. Samo pa se niti niso zjasnili, kateri jeziki so uradno dovoljeni. Imenovali so Balkan forum, nakar so Bolgari dobili občutek, da je to tudi za njih pravo mesto. Ex Jugo Forum Moderatorji so jih pregnali iz foruma. Mene za enkrat ne bo, razen če bo poplava Slovencev in bo potrebno kaj prevajati in razlagati. Z GAjanjem imam več kot prveč dela.

Moji občutki so se potrdili, vodilno mesto v prvi ligi mi je prineslo več škode kot koristi, namesto napada iz ozadja, kar pripravljata zdaj Herbnator in Perun, delno tudi Greenhorn, se sidriram na sredi razpredelnice, kamor to sezono sicer realno sodim. Ni kaj... Novi mladinci, pa niso kaj pridi, niti toliko ne, da bi bilo vredno izpostaviti in objaviti kako ime...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Thorest...kar se tiče ekipe delim tvoje občutke. Tudi sam sem začel sezono z željo, da se ekipa očisti začetne navlake, ki se je šlepala odkar sem prevzel ekipo...se pravi želel sem se rešiti starih igralcev in dati možnost mladim (čeprav očitno Slovenija ne dobiva ne vem kakšnega perspektivnega podmladka), hkrati pa čim manj ali nič vlagati v tujce in počasi dograjevati stadion. Po nekaj precej srečnih zmagah na začetku in zmagi nad vodilnim Macolarjem sem delno izgubil kompas in rezultat je danes tukaj...dobesedno vstran sem vrgel skoraj 100 starih miljončkov za tuje akvizicije, ki naj bi me obdržale v igri za prvaka...in kljub vsemu sem iz te igre izpadel.

Rezime???

Še danes bom začel pripravljati ekipo za prihodnost. Torej...vsaj 2 do 3 sezone boste imeli mir pred mano:))) Še danes bom pričel z čistko v svojih vrstah in selekcijo igralcev za naslednjo sezono...torej približno ista pot kot pri hokeju...NA MLADIH SLOVENSKIH IGRALCIH LEŽI PRIHODNOST (tudi reprezentančna)!

P.S. Moram pa reči, da imam precej nesrečno roko pri selekcioniranju mladincev...ali ga določim kot obrambnega igralca, pa je kasneje zelo hitro limitiran pri odvzemu žoge...ali pa ga treniram za napadalca pa že pri 5 ali 6 žogici doseže limit za strel:(((

Skratka...Thorest...pridružujem se tvoji taktiki pri gradnji ekipe, saj je očitno vse ostalo sila kratkotrajna taktika uspeha...če ne celo pogubna zabloda za prihodnost.

Ja... še nekaj...a imaš morda v rokavu tudi kakšno predavanje o selekcioniranju igralcev na igralne položaje na začetku kariere?

Unknown pravi ...

Green na kratko...
a) Kar se tiče grajenja ekipe je moje mnenje, da iz enega youth paketa, se v 3 sezonah naredi kvečjemu 3, najbolj pogosto pa 2 vrhunska igralca, ostalo je za prodat ali ubit. Tisti, ki misli da bo naredil novo ekipo s 16 mladinci, se krepko moti.

b) Glede predavanja o youthih... sem malo razmišljal, čeprav imam dva pomisleka. Prvi je razkritje moje takitke (kar pravzaprav ni problem, saj itak tu vse povem in to je namen tega blogiranja, sicer bi bil to just another lame blog), drugi pomislek pa je delno povezana z obtožbami coach_titota, kako sem mu s svojimi zanič napotki - mentor njego v je bil sicer Gaber - uničil formo. Ne bi rad širil krive vere.

Eno pa lahko povem... mnogi mislijo, da je lahko "definicija" youth playerja trening kamp skilli, ki jih trenira prvič, ko je notri. Bolj izkušeni vemo, da temu ni tako, mi je maxal na 7@ čeprav je bil to ena izmed trening kamp skilov. In prenekateri igralec je, vsaj pri meni, ni treniral v kampu vedno isto.

Za youthe ostaja torej malce srečne roke in predvsem dosledno in načrtno delo. Primer: tudi če začneš gradit branilca, pa se izkaže da je maxan na 7@ tackling ali še manj, še vedno lahko poskušiš na midu ali napadalcu - tackling mu bo prišel hudičevo prav.

Unknown pravi ...

Moj namen je bil plastično prikazati, da forma ne gre od 1 do 9 po 1. Ker tako jo sprejema MZmanager, tako je v naših glavah. Hočem povedat, da je razlika pri dveh igralcih s formo 9 lahko ne 0, ampak 99. Nima to veze z nasprotniki. Hotel sem vam prikazat, da pogledate na formo malce drugače. Naj bo vaša strategija treninga forme taka, da bo celotna ekipa imela čez 9 na tem grafu, ker edini to zagotavlja, da so igralci v visoki 9 formi. (pomen forme je lepo predstavljen v linku, ki sem ga dal v prispevku).

Anonimni pravi ...

Lahko rečem samo, da se v obeh točkah povsem strinjam s tabo...Mislim, da sta dva mladinca iz vsake generacije , ki prideta med člane v štartno enajsterico ali dvajseterico pri hokeju nekako povprečje (pri hokeju morda trije). Vse ostalo je za prodat...ubijal pa jih ne bi:)))...če ne zaradi drugega lahko kakšen prav pride začetnikom v prvih treh sezonah, dokler ne izgradijo svojega sistema mladinske šole.

Nekako je že omejitev trening kampa na 3 sodelujoče prepreka, da bi izgradil v 3 sezonah več kot 2-3 igralce za udarno postavo.

In drugo....res bi bilo škoda limitiranega igralca na enem skilu kar tako zavreči, saj je ponavadi vloženo kar nekaj časa in trening kampov v njegov razvoj in na konci koncev vsak skil na vsaki poziciji prinaša določeno dodatno kvaliteto.

Anonimni pravi ...

Thorest,...kot vidiš se je zapletlo:))) in to pri vrhu!
Diši po najbolj izenačeni končnici v dosedanjih prvenstvih Slovenije...

Čeprav....kot sem rekel....herbi ima najmočnejše moštvo.

Vsaj 8 moštev pa trenutno igra na zelo visoki taktični ravni...pa čeprav vsi nimajo enako kvalitetnih moštev tako je težko reči kdo ima lažji in kdo težji razpored do kraja.

Torej thorest...morda res misliš, da spadaš v sredino tabele, ampak še vedno si v vrhu kar pomeni, da še ni počitka:)))