nedelja, 3. junij 2007

Nov poraz, nova bolečina

Slaba volja v mojem klubu. Poraz 1:2, na domačen terenu, z optimalno postavo in v visoki formi. V prvo enajsterico se je sicer vrnil Slemenjak, 18. letni napadalec, reprezentant Slovenije in gotovo prva zvezda ekipe. Pričakovanja so bila višja, predvsem od tega igralca, ki si je že kot mladinec priboril majico št. 11. Moji igralci dobijo namreč majice glede na to, kako dobri so, prvih 11. je najboljši izbor na začetku sezone.

Ok, nazaj k tekmi. Slemenjak je zastreljal vrsto priložnosti, čeprav je lepo odprl tekmo in zadel za vodstvo Macolarja. Potem pa je sledila zastreljana enajstmetrovka in vrsta strelov mimo gola. Na drugi strani je odigrala obramba slabo kot že dolgo ne. Nekateri branilci so pustili vtis, kot da jih sploh ni bilo na igrišču.

Neuspeh v ligi je morda napovedoval že poraz (z enakim rezultatom) proti srbskemu prvoligašu v Division National Cup #3. Nekaj se torej v ekipi ne sestavi, kot bi se moralo. Moje načelo, da mora za napake nekdo plačati, bo verjetno tudi tokrat prišlo v poštev. Najverjetneje bo klub moral predčasno zapustiti Madžarski napadalec Korompay, ki je bil tudi prejšnjo sezono strelec 1.2 divizije in tudi sicer ni puščal slabega vtisa. Odločitev, ali bo res Korompay poslan v transfer, bo jasno v 24. urah.

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hmmm...odkril sem tale tvoj blog...pa se bom v prihodnosti verjetno malo več oglašal semle...nasploh zelo pogrešam malo debate na temo naše Top lige....

Sicer pa vidim, da imaš ob porazih iste prijeme kot jaz...nekdo potem pač nasrka...Sam sem v tej sezoni po vsakem nemogočem nepričakovanem porazu odpustil kakšnega (pre)cenjenega tujca...in sedaj imam samo še vratarja:)))

Je pa sedaj lepo ko igrajo sami mladi slovenski fantje...pač po načelu VSE ZA SVETLO PERSPEKTIVO!!!

V nogometni Top ligi bo po tem tvojem nepričakovanem porazu očitno še zelo vroče. Grebatorji so ti povsenm blizu....pa tudi Herbi in jaz še nisva vrgla puške v koruzo:))) Skratka...vse se bo odločalo od 16.kroga naprej...finale z 4-mi derbiji pa bo v 21. in 22.kolu1

Sam se zavedam, da mi je tole morda za daljše obdobje zadnja šansa, da pridem še do enega naslova, saj imam zelo staro moštvo...zadnje dve generaciji mladincev pa so bile milo rečeno katastrofalne....skratka...za daljši čas bom padel v sivo povprečje Top lige:(((

Pa se še kaj pišemo.....

green

Anonimni pravi ...

No....do sedaj sem odpuščal seveda samo v hokeju, ampak.....:)))

Unknown pravi ...

blazzko spet pokazal zobe?

Ni zaman dvakrat postal prvak slovenije. Igralci so mu pa tudi ostali.

Jest pa ponavadi iscem krivca predvsem v sebi ... igralci niso nic krivi, so pac kakrsni so... ce se nabere prevec denarja je logicno da se delajo spremembe v ekipi - boljsi tujci.

Cakam pa da se koncno razvije slovenski trg. Vendar bo to sele cez par sezon, zaenkrat zadrzujemo ljubosumno vse nase zvezdnike zase :)

Upam (seveda sem skodozeljen, ce me kdo prasa hehe), da se je zacel niz slabih rezultatov vodilnega v ligi in da tudi ostali dobimo moznost zavihteti se na vrh. Perun, green in jaz z nestrpnostjo pricakujemo slab rezultat vodilnega :)

Drugace pa potrjujem da sem pripravljen na glavne izzive te sezone :)

Unknown pravi ...

Hvala obema vrhunskima managerjema za lucidne misli. Zdaj tako je, blazzko je zelo dober, to vsi vemo. Vprašanje pa je, ali bo utegnil pogeldat v MZ ali ne. Na to sem opozarjal. Tudi to kar pišeš Herbi, o zasledovanju in naskakovanju vodilnega sem napovedal. Gre za nehvaležno vodilno pozicijo, ko si tarča vsem perspektivnim in tudi tisti, ki sicer morda niso 100% v igri, pa si vendar želijo nabrisat vodilinega. Ko je konec lige in bo recimo prvak Perun, bo prepozno preusmerjati pozornost. Na tak način sem jih fasal tudi od Greena, ki je potem zgubil proti povprečnežem...

Anonimni pravi ...

Ja...zase lahko rečem, da me je zmaga proti Macolarju zavedla, saj sem potem z podobno taktiko kot protithorestu doživel dva neugodna poraza...in medtem ko lahko rečem, da so mi Grebatorji izjemno neugodni in mi očitno ne ležijo, je verjetno poraz proti zvezdi bil nepotreben. Res pa je tudi, da ničesar ne obžalujem...po eni strani je vsaka takšna izkušnja dobra šola za takrat, ko bom imel ekipo, ki bo zares sposobna za sam vrh....po drugi strani pa tudi veseli dejstvo da skoraj noben nasprotnik ni več popoln autsajder (glej današnji poraz Toyote z Volki) in tako je liga vedno bolj zanimiva...še sezona ali dve pa bomo zares imeli zelooooo izenačeno ligo....posredno pa s tem pridobiva tudi reprezentanca. Skratka...počasi se dogaja tisto, kar tako zelo pogrešam pri hokeju....

Anonimni pravi ...

Da se jaz pristavim svoj piskrcek ...

Najprej mi je seveda v zadnjih par kolih postal MZ endgine mnogo bolj domac ... povsem ocitno je da se tudi v MZju tekma odigra skoraj enako kot v hattricku, na osnovi razmerja rejtingov - vse individualne mahinacije z igralci so izjemno spretna kamuflaza :)

Seveda izracun ni povsem enak - pri HTju je oznova izracuna razmerje posesti zoge, v MZju pa rezmerje med napadom in obrambo - posest je zele naknaden (sicer pomemben) faktor ...

Skratka ugotovitev mi je kar mocno olajasala prihodnje odlocitve in postavitve ... na zalost sem za golmana pokuru malce prevec denarja :)

Anonimni pravi ...

no fajn, kot izgleda smo dobili nov "forumček". Za mojo zmago proti TOYOTI pa je zaslužen tudi Toyotin manager, ki ne spreminja postave, če sploh še sodeluje v mz-ju in mi ni bilo težko postaviti igralcev, sploh pa glede na tekmo prejšnjega kroga proti istemu nasprotniku. Zdaj tudi sicer posvečam veliko več časa tej igri (plačal sem račune za internet in posledično je sledil ponoven priklop, po treh mesecih suše).
Glede na prejšnjo sezono, ko ekipa ni prav nič zaostajala za Perunovo, mi še vedno ni jasno, zakaj taka razlika to sezono.
Za golmana sem pa tudi jaz zapravil vse kar sem imel na računu (dobrih 400mio pokojnih sitov), sem ga pa resnično potreboval, sajse mi zdi, da so sedaj igralci pridobili na samozavesti ;), ko imamo nekoga, ki naj bi branil tako kot je treba.

Unknown pravi ...

Toyota adria je zaradi obveznosti managerja po koncu prejšnje sezone postala idlerska ekipa. Mislim, da se tudi ne logira več (to bi sicer kot GA preveril, vendar ni pravega opravičila, za tako špijonažo). Imamo tudi en klub, ki je suspendiran. Ob prvi priliki napišem en prispevek na temo "kako se izračunava rank na lestvici", kjer bom jasno nakazal uporabno finto, kako ugotoviš, katere ekipe bodo zagotovo pod črto, torej gredo v izpad.