sreda, 30. maj 2007

Ponovno zmaga - v ekipi pa čudaki....

Danšanja zmaga proti Nazarje MNK je bila sicer na tiho pričakovana, vendar pa nisem imel dovolj časa za vsaj bežno analizo nasprotnika. Zjutraj sem si vzel par minut in postavil zdaj že klasično 5-3-2, z enim napadalcem pomaknjenim malo naprej, tako da bi lahko mirno rekli sistem 5-3-1-1. Nasprotnik se je dolgo in dobro branil, tako da smo odpor zlomili šele v 40 minuti. Potem pa je šlo vse po utečenem scenariju in prvi del sezone smo zaključili na vse prej kot pričakovanem prvem mestu. Apetiti res da postajajo višji in večji, pa še Grebatorji nam hodijo na roko z včasih nepojasljivimi napakami. V tem trenutku po točkah ni nevarna ekipa Herbnatorja, extra-footbal, vendar znova in znova pometa z nasprotniki.

Me je pa vrglo iz stola, ko sem opazil v ekipi čudna nova imena. Novi igralci? Od kod? Kje zvezda kluba Mihajlovič? Potem sem ugotovil, da je preplah odveč, da ni prišlo do napake, ampak da so popravili imena tistih igralcev, ki sem jih sporočil kot neveljavna po UTF-8 menjavi. Če imaš torej čudne kvake v imenu igracev (praviloma tam, kjer so naše posebne črke č,š,ž), potem lahko pošlješ e-sporočilo za menjavo imena na support-si@managerzone.com.

Moram priznati, je že lepše gledati normalne znake kot pa tiste čudne znakce...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

No tale "napaka" ja bl tvoja - nisi pogledal moje ekipe :P

Ne verjamem, da bi ti kaj dosti bolje brez golmana odigral :P