ponedeljek, 2. julij 2007

1. slovensko MZ srečanje

Po lahkotni zmagi v nedeljo in razmeroma dobrem razpletu za mojo ekipo v drugih tekmah, se mi ni težko prijaviti v MZ. Zadnji dve tekmi pred koncem sezone bosta odločili o zmagovalci do sedaj najbolj izenačene sezone v naši prvi ligi. V tem trenutku še vedno ni jasno, kdo bo dobil prestižni "lonec". Moje mnenje je, naj dobi lovoriko najboljši, tisti, ki ima najboljšo ekipi in bo naslednjo sezono najbolje zastopal Slovenijo v Ligi prvakov.

Glavna tema tega pisanja pa je srečanje Managerzone managerjev v Sloveniji. Do sedaj takega dogodka še ni bilo, čeprav smo večkrat prišli blizu tej ideji. A leta nazaj, nas je bilo le nekaj, tako da nismo mogli sestaviti nogometne ekipe (6 igralcev), da bi se pomerili z managerji, ki igrajo HT.

Ponudila se je lepa priložnost, da si 16. julija skupaj ogledamo 7. krog najstarejše slovenske prijateljske lige, Lige mladosti. Slednja ima korenine še iz prej omenjene igre, vendar smo ustrezno zamenjali ime. Glavna pobudnika tega srečanja sva aktualni selektor slovenske MZ reprezentance Herbnator in jaz.

Vsi slovenski managerji so torej vabljeni na prvo in s tem gotovo zgodovinsko srečanje managerjev MZ.

Kraj dogodka je izbran tako, da je praktično dostopen vsem, saj gre za lokal v neposredni bližini končne avtobusne postaje št. 7, Pržanj - v Ljubljani seveda. Povezave na lokacijo: karta in še slike.

Čas: glede na to, da se tekme začnejo v ponedeljek, 16. julija ob 21h, se začnemo zbirati od 20:45 dalje. Če ne poznaš nikogar od udeležencev, poišči skupino, ki sedi za mizo, pije pivo in gleda v prenosnik.

Prijave: ker s Herbnatorjem ne veva, kolikšno je zanimanje za obisk tega srečanja prosim, da se prijavite kar tu, pod komentar. Tako bomov vedeli tudi kdo vse pride in pomembnost dogodka. Hkrati redno spremljajte morebitna moja in Herbnatorjeva (saso) sporočila pod komentarji, še posebej v ponedeljek, če bi prišlo do kakršnih koli sprememb.
Predviden spored:
1. Spoznavne minut in zdravica :)
2. Ogled vseh tekem v Live 3D načinu.
Kot je možno videti, sodelujejo v Ligi mladosti številni najboljši klubu v Slovenji, precej prvoligašev in perspektivnih ekip. Za derbi kola sva z Herbnatorjem določila kar najino tekmo, glede na trenutno stanje na lestvici prve lige. Tudi ostale tekme ne bodo nič manj zanimive.

Volki - NK Revolucionar








extra-football.com - NK Macolar







Nazarje MNK - Greenhorns







Welski partizani - Kungota MNK







Grebatorji - NK Karantanija







N.K.DINAMO - NK CELEIA









3. Pogovor o možnostih za sestavo prave nogometne ekipe za izziv managerjev HT.
4. Izmenjava mnenj, pogovor o reprezentanci, izkušnje z MZ ipd.

SE VIDIMO!


4 komentarji:

Perun pravi ...

zame je se malo predalec, da bi 100% potrdil, ampak naceloma vedno pridem na vsako pasjo //fuzbal// procesijo //tekmo// :P

Na tekmi s HTjevci pa ne vem kam naj se dam, saj sem tud na HTju zaenkrat se v II. ligi :P

Anonimni pravi ...

dobr jaz se bom vrjetno udelezil, povabte se savsko naselje z gregatom sva se enkrat vidla in je zlo za to da se tud udelezi fuzbala kjer bi zaigral za MZ ekipo

Anonimni pravi ...

Na srečanje nebom mogo prit, če mi bo pa termin tekme odgovarjal bi pa z veseljem prišo branit za MZ.

Čas bi pa tudi bil za Slovenski The Zone. Jaz bi ga z veseljem urejal, samo neki ljudje bi se mogli organizirat, ki bi hotli dodajat svoje prispevke. Nekaj od selektora, nekdo o prvi ligi... Tudi o tem bi lahko med udeleženci v Ljubljani padla debata.

Anonimni pravi ...

Rade volje bi na pivo al dve pršu, a mi je šef napisal delovni razpored, ki mi ne omogoča obiska prestolnice na omenjeni dan. Kakšen petek ali sobota bi mi bolj prav prišla, da se rešim gužve na obali :p

Na kakšno tekmo proti HT-jevcem bi pa prav rad uletel, saj sem HT nehal igrat ... skoraj ... v bistvu sem no