ponedeljek, 20. avgust 2007

Z Grebatorji (le) remi

Včerajšnja tekma ni bila slaba, rezultat pravzaprav realen prikaz tega, kar je bilo moč videti na igrišču. Zaenkrat za mojo ekipo velja, da je stamina problem, če pa ne igra celotna prva postava, pa še toliko bolj.

Vendar to ni izgovor, po pripedovanju Peruna je tudi dobršen del njegovih najboljših igralcev v trening kampu. Kljub temu pa ima Perun hitro in izjemno vzdržljivo ekipo, njegovo taktično znanje pa, vemo iz lanske sezone, je izjemno. Po drugi strani zdaj Herbnator drži zmagoviti niz (blesti tudi v Ligi mladosti), kot za šalo je pospravil NK Revolucionar in nič ne kaže, da bo kaj iz tega presenečenja, saj je Coach Tito nekaj kol odigral suvereno in tudi njegove izjave so bile odločne in suverene.

Vse kaže, da bo borba za vrh to sezono, čeprav še nismo na polovici, podobna lanski sezoni, le da bo še bolj napeta, saj bo NK Karantanija resno ogrožala prav vsako ekipo. Galopira tudi Green s svojo ekipo, Blazzko bi lahko presenetil še koga drugega, ne samo mojo ekipo.

Če bi torej stavil na to, kdo bo prvak v tej sezoni, bi se v tem trenutku gotovo odločil za Extra-football.com.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Se strinjam s tabo thorest...trenutno (daleč) najbolje kaže herbinatorju...Res je, da sem ga sam v zadnjih dveh uradnih tekmah (liga mladosti in ligaško srečanje) več ali manj prepričljivo premagal, ampak liga sestoji tudi iz srečanj z t.i. malimi klubi in tukaj je ponavadi moj problem.

Nasploh vedno bolj opažam tudi t.i. sindrom "black cat"...sam sem očitno v tej sezoni črna mačka herbijeve ekipe...moja črna mačka pa je kot trenutno kaže thorest proti kateremu v tej sezoni nikakor ne najdem pravega zdravila:)))

Najprijetnejše presenečenje je brez konkurence ekipa Karantanije...in v naslednjih nekaj kolih bova z ribbo v dveh ligaških srečanjih odločila kdo se bo preselil proti vrhu razpredelnice in kdo bo ostal "le" v zlati sredini!

Anonimni pravi ...

mislis dark horse?

jaz sem herbija ze lansko leto ocenu, da ma pravo ekipo za pobrat srebrovino.

zdej kar se tice Revolucionarja so stvari jasne: ce se le da izognit kvalifikacijam.

Dobr se zavedam da lahko fasem kako Karantanijo in pol je tud druga liga lahko realnost. Vsekakor pa jaz niti z drugo generacijo mladincev, se ne vidim prave 11sterice, torej tiste ki bi lahko posegla po prvih mestih.

Tko da pred mano je se dolga pot. Cakajoc na 9@ ali - bog se usmil 10@

Anonimni pravi ...

mislim na črno mačko, ki ti prečka pot:))

Unknown pravi ...

moja crna macka se imenuje Murphy :))

Pac ce me green premaguje, ne vidim nobenih tezav ce se bo ostalih 20 tekem odlocilo v mojo korist, hehe.

Tudi sam imam nekaj lukenj v svoji ekipi, ki pa upam da ne bodo postale rak rana - kje so, ugotovite sami :)

bo pa se dolga sezona, tako zame kot konkurente :)

naj se za zacetek zgodi pokal mladosti :) vseen mamo gabra tm ki je z drucga planeta :)

Anonimni pravi ...

Hja sašo...saj to sem želel povedati...problem ni v eni mački...problem je, če se jih pojavi cel trop:)))

Glede Gabra pa....če zmagaš ligo mladosti letos...O.K....če ne...dejstvo je, da bo iz sezone v sezono razlika med nami in Gabrovo ekipo lahko le še manjša...nikakor pa ne večja...pač izhajajoč iz dejstva, da je slovenska skupnost še zelo mlada.

Perun pravi ...

no vidm, da se letos poravlas - v prejsni sezoni Greabtorkji niso bli niti enkrat med keywordi :P