petek, 24. avgust 2007

Extra-football.com slekel moje igralce...

V stilu naslova se počutim. Danes je tretji dan in kar ne morem pozabiti poraza. OK, bom pošten, nisem objektivno računal, da bom premagal Herbnatorja. Z Gabrom in Coach_Titotom smo se dogovorili, da bomo zvečer, pred nogometno tekmo Anglija:Nemčija gledali naše jutranje tekme. Cel dan se nismo logirali v MZ niti nismo gledali rezultatov, zato je bila napetost toliko večja.

Taktika, ki sem jo postavil, je bila zgrešena. Še tako kombiniranje mi ni pomagalo in naučil sem se nekaj, kar sem že od nekdaj vedel. Ne uporabljaj eksotičnih postavitev. Kaj je eksotično? Nekaj, kar je daleč od neke simetrije oziroma, recimo, geometrije. Tokrat je bil to eden od razlogov, da so nasprotni igrali redno prihajali skoraj neovirani pred moja vrata. Glavni šok, pa je bil rezultat. Ko je že kazalo, da bo zmaga Extrafootballa nekje 3:2, sem dobil gol v zadnjih minutah. 4:2 pač ni več nek nizek poraz... Še posebej ne zato, ker so pri vseh golih moji branilci tekli za napadalci, očitno brez gat...

Potem je izgubil še Tito proti Volkom in to izjemno visoko. Kar je vse prej kot vzpodbudno zame, saj v nedeljo igram proti Volkom. Prejšnjo sezono me je ta ekipa pravzaprav razočarala. Volke sem visoko ocenil, končali pa niso ravno na vrhu lestvice. Včerajšnja tekma v EX-Yu kup z Volki je bil klasičen remi, 1:1. Kakršna koli stava v nedeljo je torej neprijetna, saj je možno prav vse. Odvisno tudi, kako "zares" sva igrala včeraj, vendar je jasno, da vsaj jaz kaj dosti rezerve nimam.

Tudi sicer nisem preveč zadovoljen: na rank lestvici sem na 8. mestu v Sloveniji, ne pomnim kdaj sem bil tako nizko. Položaj na ligaški lestvici sicer ni slab, je pa daleč od tega, kar sem bil vajen. Denarja nimam na rezervi, treningi niso preveč plodni.

Vse ima svoje vzpone in padce, upam, da pri NK Macolarju ne bo šlo nižje, kot je sedaj.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ce je 4:2 visok poraz,
pol ne vem kaj je 8:1 pr men.

Unknown pravi ...

Če ti ne veš, mislim večina ve, da je poraz 8:1 v MZ katastrofa. To je rezultat med ekipama, ki nista v isti kategoriji.

Anonimni pravi ...

pol pa res ne vem zakaj sem se v prvi ligi?!

bom mal razprodal starce in se pripravil na drugo divizijo.

a ma kdo kake mlade za trenirat? ne iscem reprezentantov, samo kaksnega nematranga namaxanega patrona pliz.

Anonimni pravi ...

aja pa da se to dodam

kljub mojemu visokemu porazu, ni bil noben slecen.

tko da ne vem kaksne orgije ste mel vi.

Anonimni pravi ...

Rezultat (8:1) je tudi mene presenetil (sicer pozitivno), vseeno sem zmago nekako pričakoval, še posebej po tekmi z Nazarji in ob "odprti" postavitvi nasprotnikov ... nekaj sreče pa je tudi bilo prisotno predvidevam

Tekma v Ex-Yu pokalu pa je končala 0:0 ... igral pa sem z isto postavo in postavitvijo kot zadnje tekme v prvenstvu (razen ene izjeme), kar pomeni, da sem tekmo vzel resno in prav tako nimam nekih velikih rezerv (Macolar ima vsaj eno ... močno, zelo močno), tako bo tekma v nedeljo zelo napeta in predvsem stresna (vsaj z mojega vidika gledano) ...

... kako sem nesrečen, ko ne zagledam novih žogic na trening reportu ... cel dan imam pol uničen in le kakšna odmevna zmaga lahko delno zaceli rane

ups ... dosti je blo nakladanja

Anonimni pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Ups...tukaj so pa nekaj premalali....

Sicer pa....ko sem videl postavitev thoresta proti extra.fut. sem vedel, da ne bo dobro.... In res...igrati z 3 igralci v zadnji liniji proti dvema klasično postavljenima napadalcema se je še enkrat pokazala kot usodna. Enostavno...ko sta brez žoge...oz. ko je žoga pred nasprotnikovim kazenskim prostorom sta napadalca lepo zasidrana v sredini med prvim in drugim in med drugim in tretjim obrambnim in vsi skupaj več ali manj čakajo nekje na sredini ....

No....extra napadalci so tako 2x sprejeli žogo v teku med dvema defenderjema in preprosto zdirjali proti golu...in hopps ...dva gola v mreži.

Druga posebnost so 3 goli (2 v mreži Macolarja) od 6-ih iz prekinitev (podaj iz prostega strela).

Kaj reči....nič....morda naslednjič bolj taktično konzervativno (ali klasično) v kakšen derbi.