četrtek, 30. avgust 2007

Ponedeljki rezervirani za prijateljske s prvoligaši

Po dalješm razmisleku sem se odločil, da bom ob ponedeljkih igral prijateljski tekmi samo s slovenskimi prvoligaši. Namen te odločitve je, da razbijem montonost igranja prijateljskih samo z eno ekipo. Že od naslednjega tedna naprej, torej 3.9. me lahko prvoligaši in seveda ostali, izovete na prijateljsko tekmo.

V primeru, da do ponedeljka zjutraj ne bom imel iziva, bom sprejemal druge slovenske izive. Kot je običjano, vedno igram 2 tekmi, doma in na tujem. Zaradi zakrivanja postave pred ligaško tekmo, odpadejo kake U-20 in podobne kombinacije, tudi ne igram z dvema postavama v smislu prva in druga.

Čakam na izive!

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

matr si zakompliciral s temi frendliji

Anonimni pravi ...

Pa res:)))

bojan pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

Ne vem kdo sicer bolj komplicira, pošlte mi rajš kak invajt. Vsak pondlek prosm.

Jst točn vem, kaj bi rad boo... Rad bi igral s prvoligaši ob ponedeljkih, moji so naveličani stalno proti NK Oliva igrat. Sej nismo NK Popaj - (ne zamerit dardaman, k vem da hitr ratašš hud :P )

bojan pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Perun pravi ...

ampak teli tvoji sistemi so res tu mač :P Moj sistem je mnogo enostavnejsi - kdorkoli me izzove takoj poklikam - ker sta dva klika jasno veliko boljsa kot 10, ki jih rabis da drugega izzoves :D