četrtek, 16. avgust 2007

Blazzko spet ponižal NK Macolar

Kdo je močnejši, kdo je spretnejši in kdo je večji strateg, a je ta igra en sam nateg?
Ne nateg, ampak Balzzko je Thoresta nasuval spet.

V bistvu me ne zanimajo statistike, posest žoge in priložnosti. V vsem tem sem bil boljši. Najverjetneje imam tudi boljše igralce - Nazarje MNK je tokrat zadelo v 1. minuti z 17 letnim igralcev, ki še ni igral na resni tekmi. Neresno? Ne. Je bil to upset? Ne, predvsem zato ne, ker to ni prvi poraz te vrste in podobno presenečenje mi je pripravil manager Nazarij prejšnjo sezono in morda je prav to botrovalo h končnemu, sila nehvaležnemu, drugemu mestu.

Torej, taktično sem pogorel na celi črti, taktika 4-4-2 je padla v vodo. Tekmo sem si ogledal večkrat in ni kaj, poraz je na mestu.

Dogodek me je precej pretresel, to moram priznati, zato tudi pozno objava na blogu. Še prihajam k sebi... Popolnoma zasenčen je zaradi poraza tudi nakup 20 letnega vratarja slovenskega porekla z 8@ (maxed). Nakup je okrepitev za U-20 ligo mladosti, kjer se število prijav povečuje. Trije klubi so že poslali tudi igralce, ki zadostujejo pogojem. Kmalu začnemo, upam.

Zdaj si grem pa lizat rane... In ko se bom bolje počutil, napišem en blog o karmi... Pa o tem, kako pridobiti informacije o nasprotniki - a prej bom moral premagati kakšnega velikana. Npr. Grebatorje, že kar v nedeljo?

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ne bomo pisali nobenih komentarjev, da si v miru zližeš rane...Kaj bo pa rekel Perun v nedeljo pa ne vem...:))