torek, 28. avgust 2007

Porazno tudi proti Volkom

Ko ne gre, ne gre. Ali pa so res vsi po vrsti boljši od mene. Samo še to se mi mora pripetiti, da me v naslednjih dveh tekmah premaga NK Revolucionar.


Proti Volkom sem poskusil s presenečenjem in prodreti po desni strani, levo pa zapreti. V ta namen linij nisem postalvljal ravno, ampak nagnjeno. Vse skupaj se je izkazalo za neuspešen eksperiment in že drugič zapored, sicer pa že ne vem katerič, se je potrdilo, da eksotika v MZ ne funkcionira dobro. Žoga naj bi potovala zvezno in čez prazen prostor, kar se je tudi dogajalo, vendar pa ni bilo prave učinkovitosti. Kar 5 priložnosti več smo imeli, pa vseeno ni bilo dovolj. Po prvem delu lige tako ugotavljam, da je bila moja napaka predvsem v tem, da sem igral z dvema napadalcema, čeprav bi bil edini primeren le Raul.

Da ne bo prišlo do ponovitve napake, bom temeljito prevetril postavo, saj naslednjih 6 točk krvavo potrebujemo. Na srečo končno prihaja Slemenjak iz kampa (kjer do danes še ni pridobil @) in napad Macolarja bo spet tak, kot mora biti. Po drugi strani pa bo vsaj en branilec repezentant, najverjetneje Greiser, šel v kamp za drugi del sezone, kar pomeni hendikep v obrambi. Naj spomnim, izkušnje iz prejšnje sezone kažejo, da igralec (konkretno je bil to prav Slemenjak) takoj ko pride iz kampa ne igra ravno na nivoju, kot se od njega po skillih pričakuje. Pustil sem bom presenetiti.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Končno smo tudi Volki med keywordi :D

Proti tebi je težko igrati, ker se skoraj ne da napovedati tvoje postavitve (ekperimentiranje). Tokrat sem imel več sreče in upam, da jo bom imel tudi v prihodnje. Predvideval sem, da boš odigral tekmo z isto postavitvijo kot v Ex-Yu cup-u in sem zato svoja napadalca malce obrnu, da bi kakšno uporabno žogo več dobila, a temu, iz prej omenjenih razlogov, ni bilo tako.

Kar reči ... tekmo sem, tako ali drugače, dobil in gremo novim uspehom naproti.

Unknown pravi ...

Kar se tiče predvidevanja moje postavitve in taktike imaš popolnoma prav. V prihodnje te pa lahko reši samo poškodba ali rdeč karton Slemenjaka. :) No, ali pa če se začneš ukvarjati s kako črno magijo. :P Black Magic W.....

Anonimni pravi ...

Črna magija praviš ... hmmm

moj golman je HELLkvist (kaj pomeni kvist ni pomembno) ... morda bo dovolj :P