petek, 25. maj 2007

Zmage se nadaljujejo

Vse kaže, da je predvsem forma ključ do dobrih rezultatov. Res je, da je bil sredin nasprotnik NK Rova vse prej kot aktivna ekipa, pa vendar ne gre podcenjevati nikogar. Lahke se zgodi, kot se mi je v primeru tekme s Greenhornsi, da se bo nasprotnik zbudil ali pa temeljito pripravil prav na tekmo z mano. Tako držim majhno prednost pred Grebatorji, le 2 točki in zaenkrat, čeprav še ni konec prvega dela sezone, kaže da je prav ta ekipa tista, ki mi zna delati največ preglavic.

In da je nekaj jasno, pred začetkom sezone, pa tudi sedaj, ni bil moj cilj osvojiti ligo. Če bi bil, potem bi na začetku sezone opravil nakup kakšnega igralca, ne pa da sem na koncu prejšnje sezone prodal 8 igralcev in je v tem pogledu v bistvu moja ekipa šibkejša.

Hkrati je sila nehvaležno biti vodilen na lestvici. Sedaj vem, kako je pravim ekipam, ko se znajdejo v takem položaju. Nič kaj hvaležno ni, saj si tarča vseh. Čeprav, resnici na ljubu, opažam, da tudi v prvi ligi vsi managerji niso strateško dozoreli. Teorija in praksa namreč uči, da je seveda vsaka zmaga pomembna, ključno pa je zmagovati proti neposrednim nasprotnikom. Zame je torej ključna zmaga prot Grebatorjem, ki mi prinese v bistvu 6 točk, 3 za zmago in Grebatorji ne dobijo 3. Morebiten poraz proti ekipi, s katero se ne borim niti ni tako zelo usoden. Enako velja za ekipe, ki so na meji izpada oz. kvalifikacij.

Moj današnji nasvet: najdi svoje neposredne konkurente in jih premagaj.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ja pa sej se ti ni treba tolk obremenjevat s telimi Grebatorji, delajo zlo veliko zacetniskih napak :D

Unknown pravi ...

za vas ne vem ampak moji kokurenti so vsi :))