torek, 8. maj 2007

Naj bo začetek zmagovit

Dolgo sem okleval, ali naj začnem pisati blog v zvezi z MZ. Ugotovil sem, da je kar nekaj razlogov, zakaj je to dobro. V prvi vrsti gre za neko informacije zame, neke vrste arhiv, kaj se dogaja z mojo ekipo. Pa ne samo to, predvsem kakšno je ozadje v tekmovalnem smislu.

Nameravam namreč pisati o taktičnih variantah, načrtih, pa tudi o ugotovitah in izkušnjah. Kot prvi MZ Country selektor, sem videl več kot lahko vidi večina "navadnih" uporabnikov. Za zmago tistih selektorskih volitvah pa se moram zahvaliti močni podpori managerjev iz Slovenije.

Zaradi številnih mojih naprezanj pri ustanovitvi SLO lige in kasneje znanja in entuziazma, sem dobil povabilo za opravljanje dela Game assistanta, ki sem ga sprejel. Od takrat je naša liga bolj čista in omogoča Fair play.

Zakaj naj bo začetek zmagovit, če že je, bi se vprašal kdo? Res je, trenutno sem na prvem mestu v top series, hkrati prvi na rank lestvici slovenskih managerjev. Vem, da dolgo ne bo trajalo tako, je pa lepo.

Ni komentarjev: