sreda, 16. maj 2007

Danes zmaga, 2-1

Moram priznati, da sem kar vesel nad rezultatom. Herbnator je, kot sem omenil, nepredvidljiv. Tokrat sem imel tudi nekaj sreče, brez nje tudi v MZ ne gre. Tekma je bila razburljiva in ogledal sem si jo brez v naprej poznanega rezultata. Opazil sem dve zanimivosti:

1. Oba zadetka, sta dosegla branilca. V mojem prepričanju je, da je to v bistvu slabo, zadevati morajo napadalci, tudi če gre za bolj obrambno postavitev, kar je moja praksa v tej sezoni.

2. Odločili so prosti streli. Če je bila pri meni, vsaj to sezono, ta komponenta igre docela zanemarjena in ni bilo odločitev iz prekinitev, je bilo tokrat ravno obratno. Prvi gol po strelu iz kota in drugi s prostega strela. Morda to pojasnjuje zadetke branilcev. Zanimivo je, da je moja ekipa tudi na pripravljalni tekmi s Slovenijo pred nedeljskim derbijem zmagovalni gol zadela iz prostega strela. Morda je čas, da se bolj posvetim prostim strelom, ki jih ne treniram niti ne posvečam pomembnosti.

V nedeljo nas čaka še ena huda tekma, z ekipo NK Revolucionar. Gre ta prestižni dvoboj in neporavnane zgodovinske račune iz neke druge managerske spletne nogometne igre.

3 komentarji:

Gaffer Tito pravi ...

Poskodbe in slaba forma, verjetno bo v napadu zaigral kar rezervni golman.

Unknown pravi ...

Ma ja... upam, da ne bo tale moj blog postal referenčni vir za dezinformiranje nasprotnikov. Macolar bo na igrišču s prvo postavo in jasno determiniran k zmagi.

Gaffer Tito pravi ...

no prov, samo vemo kako je blo pr kungoti (1 penalty proti nam ni bil zadost, so dobil se enga da so lahko izenacl).

tko da, ce boste dobr igral boste zmagal, ce boste pa slabo boste pa dobil penalty, al pa dva.