ponedeljek, 14. maj 2007

Prvi poraz v prvi ligi

Ekipa Greenhorns je bila preprosto premočna za mojo ekipo. Tokrat tudi 120%, ki smo jih potegnili iz naše vrste, ni bilo dovolj za zmago. Resnici na ljubu, kaj drugega kot poraz bi bilo pravzaprav veliko presenečenje in, za potek lige, sila nezanimivo. Sicer pa, kot sem običajno v nogometnih simulacijah vedno polagal na srce managerjem, ki so želeli v taki situaciji nasvet: "Dober manager se izkaže po porazih."

Z Greenhornsi imamo veliki izkušenj iz številnih tekem v prijateljskih ligah. Naša igra je bila preveč obrambna, z veliko podaj nazaj. Srednja vrsta je bila preveč pomaknjena nazaj. Na drugi strani so Greenhornsi šli odločno in napadalno. V prvem polčasu se je izkazal njihov vratar in tudi sicer so kraljevali na terenu. Čeprav je bil drug polčas boljši, je nasprotni vratar šel v gol po žogo le enkrat. Natančna analiza pokaže še nekaj mojih taktičnih zablod: zadnja vrsta v obrambni postavitvi s 5 igralci, je popolnoma odpovedala.

Kljub porazu sem seveda zadovoljen s trenutnim razpletom v ligi. Z mislimi sem že pri naslednji pomembni tekmi. V sredo gremo ponovno v goste, h klubu slovenskega selektorja Herbnatorja. Možakar je sila nepredvidljiv, tako da je težko in predvsem nehvaležno kar koli napovedovati.

Precej bo seveda odvisno od jutrišnjega treninga, ki bo pokazal, kako je s formo med igralci, ki je pred nekaj tedni močno upadla. Dejmo MACOLAR!

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

en bo moral skint s prestola horne ... upam da bodo to grebatorji ze naslednjo tekmo, kar se pa najine tekme tice, pa mislim da so moji igralci v optimalni formi, takticna postavitev je pa tudi na zavidljivem nivoju.

Se pa drzim nacela, taktiko ki zmaguje ne menjas ;)

Anonimni pravi ...

No da ni bilo pricakovati drugega kot poraz Macolarja ne bo drzalo :) ... Jest sem bil preprican v tvojo zmago, ja pa res da si ubral malce cudno taktiko ... Glede na dosedanje tekme v ligi nimam proti zelencem nobenih sans, ampak jest se s tem ne strinjam povsem :P bom dopisal komentar po tekmi ;)

Gaffer Tito pravi ...

napovem zmago v nedelo proti macoli

Anonimni pravi ...

Kot sem obljubil, dodajam komentar po tekmi :) Poraz v prejsnjem kolu je resetiran, zacenjamo znova :P

Unknown pravi ...

@saso: vem, da je zgubiti 2:1 en najbolj zoprnih rezultatov, pri moji zmagi je bilo tudi kanček sreče.

@Perun: ne bo držalo, da sem bil favorit v tekmi. Ne pretiravam, vendar imam s Hornsi precej tekem iz prijateljskih lig in vem, da so v samem vrhu in moja ekipa mu leži. Tvoje današnje tekme pa še nisem pogledal.

@jernej: napovem, da se bom naslednje leto vozil po Ljubljani v novem Ferrariju.