četrtek, 3. april 2008

Slovenske ekipe v mednarodnih pokalih

Medtem ko se je ligaški del prvenstva za Sloveniji v prvi ligi končal, pa še trajajo mednarodni pokali. Po izjemnem uspehu Herbnatorja, ki nam je upam da priboril vsaj še eno mesto v Top teams, če ne že mesto v Ligi prvakov, sem sam z NK Macolarjem igral v Cup Winners's Cup bolj obrobno vlogo. Omenjeni pokali so uradni mednarodni pokali. Ti trije pokali so najbolj pomembni, poleg ligaškega prvenstva. Več o teh pokalih sem pisal na:

Druga vrsta pokalov pa so ostali državni pokali, ki pa za nas praviloma pomenijo prav tako internacionalne, saj je Slovenija premajhna in igramo še z drugimi manjšimi državami (po številu prijavljenih managerjev).

Trenutni uradni pokali, ki so v teku:




Season 19 Cup - season 25



Division Cup Season 25 - International



Endurance Cup 2008

Sezonski pokal

V prvem pokalu sodelujejo managerji, ki so dobili ekipo v sezoni 19. Takrat se je odprla tudi možnost prijave v slovensko ligo. Od slovenskih ekip so se prijavili v pokal:
NK Macolar
WoTaM United
Volki
Grebatorji
Greenhorns
Karantanija Rangers
Dobje ND


In kako kaže Slovencem pred zadnjo tekmo v prvem delu igranja v skupini, kjer gresta naprej le dve ekipi?
NK Macolar bo za zanesljivo napredovanje moral premagati vodilnega v skupini. Čeprav WotamUtd. v svoji skupini igra z drugouvrščenim, si je že zagotovil napredovanje. Volki se niso izkazali in so daleč od napredovanja. Vedno neugodni Grebatorji imajo sicer še teoretične možnosti za napredovanje, vendar pa ne verjamem, da bo drugouvrščena ekipa izgubila proti zadnji na lestvici Perunove skupine. Greenhorns, ki so se okitili z drugim mestom v prejšnji sezoni, so tokrat ostali praznih rok - tudi zanje ni več upanja v tem pokalu,
Pravljice je bilo tokrat prekmalu konec..... Tudi Karantanija Rangers, ki so me lepo osmodili včeraj in mi zaprli upanja za dobro končno uvrstitev v prvenstvu, lahko upajo le na teorijo. Sami morajo premagati vodilne v skupini, drugi na lestvici pa bi moral zgubiti s četrtim, ki je za Karantanijo. Podobno kot pri Grebatorjih se tu soočamo z Mission Impossible. Edina ekipa iz Slovenije, ki ne prihaja iz prve slovenske lige Dobje ND je na zadnjem mestu v svoji skupini. Edini svetli up torej v tem pokalu ostaja Wotam. Good luck Herbnator!

Pokal divizij
Gre počasi h koncu. Zelo podobna zgodba kot pri Sezonskem pokalu... med najboljših 16 sva prišla le Wotam in NK Macolar. Večina slovenskih ekip je bila torej neuspešna, čeprav je 13 naših ekip igralo le z državami, ki so manj časa v Managerzone in smo z njimi primerljivi. V tem pogledu je Sezonski pokal pravzaprav težji, saj v njem igrajo vse države na svetu.

Sta pa zato toliko bolj uspešna slovenska kluba. Danes zvečer se namreč igra polfinale in če bo sreča mila in ekipi dobro postavljeni, bomo lahko gledali slovensko finale! To pa je že velik uspeh, ki zasenči skoraj sramoten izplen slovenskih ekip v tem pokalu. Navijajte za naše nocoj ob 20h.


4/3/2008 8:00pm Cup: Division Cup Season 25 - International
WoTaM United - Business FC











4/3/2008 8:00pm Cup: Division Cup Season 25 - International






NK Macolar - Tarabostes





8 komentarjev:

Gaffer Tito pravi ...

ja good luck obema.
hocemo slovenski finale.

Unknown pravi ...

finale je kar dosegljivo, ekipi sta premagljivi, vsaj kar se mene tice mam ze skalp od tegale makedonca.

Me pa malo tole matra, da se WTM zelo pogosto pojavlja v tekstu, v ligi bom pa pristal "sele" na 5. mestu.

Kaj bi sele bilo, ce bi tudi ostali posvecali nekoliko vec energije uradnim pokalom?

Slovenija bi defenitivno bila bolje zapisana na MZ zemljevidu.

Dejmo fantje v bodoce mal bl stisnt :)

Unknown pravi ...

Bravo Wotam, bravo moji, bravo Slovenija. Evo, kljub temu, da nisem uspel v ligi, je finale v Division cupu zame najlepša nagrada. In ni treba rečt več, gremo do konca. Smo že tam.

Gaffer Tito pravi ...

o pa ga mamo,
cestitke vsem :)

Anonimni pravi ...

Tole bo malo pozen komentar, pa vendar....

Za slab izplen bo najprej thorest moral reči mea culpa:)))...saj bi bil siguren udeleženec končnice v Seasson Cupu, če ene izmed tekem v skupini ne bi igral z B postavo.

Res pa je, da se tudi ostali nismo ravno izkazali, čeprav gre za najmočnejši pokal v katerem nastopajo samo ekipe, ki so svojo pot začeli v isti sezoni. Glede na to, da sem bil v prejšnji sezoni finalist sem vsekakor pričakoval nežnejši žreb v skupini, kot pa me je na koncu doletel. Trije klubi iz Poljske, en kitajski in prvoligaš iz Litve niso bili ravno moja izbira in zanimivo bo videti do kam lahko prideta oba prvouvrščena iz skupine.

Skratka...po vsem videnem, obilnih težavah slovenskih klubov v predtekmovanju in uvrstitvi WoTaMa med 256 najboljših v tem močnem pokalu mi še dandanes ni jasno kako sem se lani iz skupine in nato še preko sedmih izločilnih tekem prebil do finala. Verjetno prvič in zadnjič v tem pokalu!:)))
Herbiju lahko za letos zaželimo samo vso srečo z nasprotniki in žrebom!

Sicer pa bi jih tudi jaz moral dobiti z leskovo šibo po tazadnji, saj sem z svojo pozabljivostjo, ko sem zamudil s prijavo v Division Cup tudi sam še bolj pripomogel k ubornemu sodelovanju slovenskih klubov v mednarodnih pokalih. Obljubim, da se bom v naslednji sezoni popravil!:)))

Anonimni pravi ...

Še nekaj pozabil...vse čestitke obema našima finalistoma v Division Cupu....še posebej pa herbiju, ki je prinesel prvo "kanto" v Slovenijo!

Unknown pravi ...

Green: priznam, mea culpa in to ne enkrat, ampak dvakrat. V Season pokalu sem namreč kar dve tekmi odigral z napačno postavo. Preveč sem bil fokusiran v samo ligo in Divisional cup. Borit se na več frontah je včasih preveč zahtevno. Evo, na koncu sem iz 4 front, če dodamo še National cup in ligo, potegnil 0. Dobra šola.

Anonimni pravi ...

No....pa je padel v črno luknjo tudi edini naš predstavnik v končnici Seasson Cupa. Nasprotnik v tekmi za preboj med 128 najboljših je bil premočan za naš WoTaM United:((