nedelja, 27. april 2008

Povzetek 2.kola alias "in memoriam sedmerici veličastnih"

Tole enostavno moram komentirati! 2.kolo prvenstva je prineslo kopico "presenetljivih" izidov...pa četudi samo pod narekovaji.

Lahko rečem, da imamo končno zanimivo MZ ligo. Sicer sem še vedno prepričan, da nobeden od novincev ne bo ne vem kako pri vrhu...recimo med prvih pet...ker je za kaj takega vseeno potrebno imeti nekakšno stabilno kvaliteto. Sem pa prepričan, da bodo ekipe kot so F.C GO-GO TEAM, NK Slovan, Kobarid, FC MIRNA UNITED.... posredno še kako krojile vrh prvenstvene razpredelnice. Za kaj več kot posamične presenetljive izide pa bo potrebna še kakšna sezona dozorevanja in nabiranja izkušenj v Top ligi. Jasno pa je, da danes ni več ekipe v Top ligi proti kateri bi lahko kdo že vnaprej vpisal zmago. Posledica tega je, da imamo lanskega prvaka danes na predzadnjem mestu z nezavidljivo gol razliko -5!

Je pa indikativno, da so vsi presenetljivi izidi (razen Slovanov) plod izredne učinkovitosti napadalcev Mirne United, GO-GO Teama in Kobarida, saj so njihove ekipe sicer sprožile precej manj strelov na vrata kot njihovi nasprotniki. Vsem je bilo že več ali manj jasno, da letos ekipa F.C. GO-GO TEAM ne bo samo statist v elitni ligi, vendar nihče verjetno ni predvideval (razen jasnovidnega herbija), da bodo "težave" povzročali tudi ostali novinci. Ali so omenjeni izidi posledica podcenjevanja, kampiranja določenih igralcev boljših moštev v kampih, randoma ali česa drugega.......jasno je, da so nekateri dobili ali izgubili pričakovane ali nepričakovane točke in v "meso" udejanili dejstvo, da je pred nami najbolj zanimivo prvenstvo v kratki zgodovini slovenske MZ skupnosti, saj tako presenetljivega prvenstvenega kroga s tako presenetljivimi izidi še nismo doživeli!

Če še malo pogledam vse skupaj iz zornega kota moje ekipe.... Današnji poraz v tekmi, kjer sem vseskozi lovil nasprotnika in ga nikakor nisem mogel ujeti ne bo v ničemer spremenil mojih načrtov za letošnjo sezono. Na koncu koncev gre za nasprotnika, ki je že v preteklem prvenstvu nakazal, da v prihodnosti z njim ne bo šale. Tudi njihov visok poraz v 1.kolu z Grebatorji me ni zavedel, saj so jim skoraj z enako mero (iste postave, ista postavitev????) vrnili v Ligi mladosti nekaj dni nazaj. Verjamem, da v tem prvenstvu še niso rekli zadnje!

Torej....uprava Greenhornsov NE BO nikogar urgentno potegnila nazaj iz trening kampa, hkrati pa bomo pospešeno nadaljevali pomlajevanje ekipe, katere prvi primarni cilj je visoka uvrstitev v naslednji sezoni, ko bo že malo bolj jasno kdo je kdo v Top ligaški druščini, saj je očitno Top 7 druščina le še preteklost (in prav je tako). Za letošnjo sezono pa verjamem, da bomo uspeli obstati v društvu najboljših.

Očitno bo sedaj postalo zanimivo tudi napovedovati izide vsakega naslednjega kola, saj 100% favoritov več NI!


Tukaj je moja napoved 3.kola:

NK Revolucionar - F.C.GO-GO TEAM
Ali lahko tito pride do prvih točk? Moja napoved je DA! Tip 0

NK Macolar - Kobarid
Vzeti Slemenjaka iz šole ali ne? Moje mnenje je NE! Tip 1

WoTaM United - AISNEREN
Derbi neporaženih! Izid nepredvidljiv, simpatije so na strani osmoljenca prejšnje sezone. Tip 2

Volki - Mura 88
Tretji zaporedni remi Volkov? NEEEEE! Tip 1

Grebatorji - FC MIRNA UNITED
Novo presenečenje Mirne? Vsekakor NE! Tip 1

Greenhorns - NK Slovan
Druga zmaga "zelenčkov" ali prva Slovana? Možno je vse, vendar moram verjeti svojim! Tip 1


Kot je videti po moji prognozi bo 3.kolo malo bolj "normalno" po izidih!
Pa bo res?

5 komentarjev:

turklo pravi ...

jea :D...razrečmo TOP 7...da bomo tudi drugi probal uživat v slavi najboljših :D...ne pa samo borba v senci :D...mal heca, mal realnosti :D

Gaffer Tito pravi ...

jaz bom to sezono gradil ekipo za prihajajoce spopade.

seveda ce se mi uspe obdrzat v elitni ligi.

Perun pravi ...

jest bom pocakal se par kol, preden bom pokopal veliko sedmerico :)

Drugace pa ne vem, ce niste spregledali pomembne podrobnosti - po moje so kreko navili prednost domacega igrisca - ali namerno ali ne ne vem, je pa dejstvo da je v zadnjih tednih izjemno tezko zmagati v gosteh ... razmisljam o dveh postavitvah - eno za doma in drugo za goste :)

Perun pravi ...

Aja - se napoved za naslednje kolo - ALL 1! :)

Unknown pravi ...

no me vesli da si se zmotu pr napovedi zeleni :)