nedelja, 30. marec 2008

Končnica prvenstva - sezona 25

Nekako že od pričetka zadnje tretjine prvenstva sem vedel, da bom v bistvu jaz tisti, ki bom posredno odločal o zmagovalcu letošnje lige, saj igram v zadnjih treh kolih tako z Macolarjem kot tudi z Revolucionarjem.

No...prvi se mi je danes precej srečno izvlekel po zelo izenačeni tekmi v kateri sem imel celo malo več in boljših priložnosti. Žal se ni izšlo in izgubili smo z rezultatom 1:2. Poraz, ki za nas ni nič tragičnega, saj je po porazu WoTaMa proti Karantaniji jasno, da bomo ob koncu končali na zelo, zelo solidnem 4.mestu....za kaj več pa smo tokom prvenstva imeli preveč kiksov! Tekma, ki jo kljub vsemu za svojo ekipo lahko označim kot nekaj pozitivnega, saj smo se prvič v tej sezoni res enakovredno kosali z Macolarjevimi super zvezdniki. Vedel sem, da bo nasprotnik tako kot v vseh letošnjih tekmah hitrejši ter kondicijsko močnejši. Naš adut je ostala tehnika in pripravljen recept kako ustaviti Slemenjaka. Nakoncu se je vse to uresničilo...celo popolnoma smo ustavili Slemenjaka, žal pa je osamljen strel Tina Mraka ekipi Greenhornsov zamračil lep nedeljski dan. Njegov prvi gol v letošnjem prvenstvu je podaljšal upanje za osvojitev državnega naslova ekipi NK Macolar.

Vsekakor je bila tale tekma bolj pomembna v očeh obeh najresnejših (glede na razpored do konca ni pričakovati, da bi se v ta boj vmešali tudi Karantanci) kandidatov za naslov. Kot je sedaj že jasno se je Macolar izvlekel in sedaj je žogica na strani Revolucionarjev, ki bodo za osvojitev prvenstav do konca morali osvojiti vseh 6 točk.Skratka očitno je le eno...prvak bo znan šele po zadnjem žvižu sodnikove piščalke, ki bo hkrati tudi znak, da se spusti zastor na slovensko državno prvenstvo v sezoni 25. Veliko sreče vsem vpletenim:)))

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Dober zapis. Kar se tiče moje tekme in igre, sem pač dosegel zmago, ki sem jo nujno potreboval. Te zmage 2:1 so najbolj tricky. Vrli Tito bo tak poraz refereiral kot upset.

Do konca bo res še napeto, tako sem tudi napovedal. Mi pa položaj sploh ni všeč, kjer je morebitna osvojitev naslova odvisna od napake, ki bi jo naredil Tito. Zame je on prva, saj odloča o samem sebi. Če mu bo spodletelo,česar pa si odličen manager prve lige s tako samopodobo kot jo nosi NK Revolucionar enostavno ne sme privočiti.

NK Macolar bo do konca odigral optimalno, kar pa ne odloča o moji zmagi. Zato še enkrat, sezono 25 je zame dobil Tito, kapo dol, moj cilj pa je drugo mesto v upanju, da je Herbi le prinesel še eno mesto v uradni mednarodni ligi Top series.

Gaffer Tito pravi ...

jaz lahko recem samo to, da karkol se bo zgodil me ne bo presenetl.

Tolk cudnih situacij kot je blo to sezono, bi blo cist v stilu, da se kej senzacionalnega zgodi.

Sicer pa ce pogledam prejsno sezono, je blo 17 zmag dovolj. Ce predpostavmo, da je prva liga vedno bolj konkurencna, pol bi mogl zadostovat tud to sezono. Je pa res, da je lahko predpostavka napacna in da so dolocene mocne ekipe nerazumljivo popustile.

Gaffer Tito pravi ...

jz ze proslavljam, predhodno \o/

Anonimni pravi ...

Ja nič...tito,...bova pa odigrala revijalko:)))

Pa prvi ti bom lahko čestital direktno na terenu!:))

Gaffer Tito pravi ...

:) no se dobro, ce ne bi blo ze prej odloceno bi bla ta tekma infarktna. Zanimivo, da si me to sezono kar dvakrat ugnal. Zdaj je ze drugic zapored, da je bla prav gol razlika pomembna.