sobota, 23. februar 2008

Prišel sem med 15 najboljših managerjev v MZ

Medtem ko je NK Macolar že nekaj kol na suvereno na prvem mestu, sem se zadrževal s samohvalami na blogu. Slej ko prej bom sicer moral napisati eno o situaciji v prvi ligi, upal sem sicer, da bo kak drug zapisovalec prevzel to pobudo...

Delno sem se izogibal lastni hvali tudi zaradi razmeroma ostrih odgovorov ob pisanju o Silvanu Slemenjaku. Kljub vsemu pa se mi zdi uvrstitev na 12 mesto MZ rank lestvice izjemen uspeh. Res pa je tudi, da je MZ ranking bolj "ohlapna" lestvica, ki ne odraža dejanske moči nekega kluba, o čemer sem pisal v postu Ranking v Managerzone.

Vprašanje, ki se sedaj postavlja je, ali lahko dosežem več kot 2130 točk? Veliko je odvisno od jutrišnje tekme, ki zaradi poškodbe v prvi postavi ne bo lahka.

3 komentarji:

Gaffer Tito pravi ...

mislm dobr vsaka cast.
vendar mam repliko.
se posebi ker si zapisal, da ves kako ta lestvica deluje, mislim da s hvalo na tej fronti brcas v temo.
gre pa hvala na drugo mesto, in to je liga, kjer ti gre zelo dobro.
tuki pa kapo dol in vse spostovanje.

Unknown pravi ...

Očitno si gaffer Tito nisi prebral, kako lestvica deluje. Ranking v MZ o moči ekipe pove malo, več pa pove o managerju. Upoštevajo se namreč določeni parametri, ki imajo povezavo z vodenjem ekipe. Če je tako easy priti med top 15 pa izvoli Tito.

Pri ligi pa... sem bil že v takem položaju v prvi ligi, pa nisem dobil trofeje...

Anonimni pravi ...

Mislim, da uvrstitev na ranking lestvici predvsem odraža kvaliteto in kvantiteto dela managerja z ekipo. Za uvrstitev tako visoko je potreben stalni ...skoraj vsakodnevni stik z ekipo, kar pomeni, da skrbno načrtuješ vsak korak, ki ga boš naredil z ekipo. Seveda pa vse pade v vodo, če manager ne poseduje potrebnega znanja in izkušenj.

Sam sem najvišje pri nogometu prilezel do 27.mesta in 15.mesta pri hokeju.

Vsekakor thorest...respekt in čestitke z moje strani!