petek, 21. december 2007

Vročica finiša TOP MZ nogometne lige...

Ligaška sezona prehaja v zaključni del in z njim ima vsaka osvojena ali izgubljena točka dvojno vrednost. Forma moštev, če jo gledamo skozi rezultate, igro in vtis, ki ga puščajo na igrišču pa se čudežno spreminja...na boljše ali slabše...kakor komu. Moje osebno mnenje je, da k temu ne pripomore le gola kvaliteta igralcev ampak je tukaj prisoten tudi zelo velik delež občutka za pravilno taktično postavitev ekipe na terenu...predvsem pa je potrebno igralce, ki so zreli za prvo postavo smiselno razporediti po terenu glede na njihove igralske kvalitete in tako ustvariti optimalno kompozicijo igralcev, ki jih imamo na voljo.

Sam sem trenutno v tisti fazi tekmovalnega ritma, ko imam po mojem mnenju opravka z dvema najbolj "vročima" ekipama lige....Grebatorji in Volki. Za mano je težko priborjena zmaga (mnogo težje kot sem pričakoval) proti Grebatorjem. Njihove predstave v zadnjih kolih (zmaga proti extra-football.com in remi z NK Revolucionarjem) so vendarle nakazovale težak dvoboj.

Zmaga z 2:1 ostaja le kot prazen statistični podatek, ki ne kaže tega kar je bilo videti na terenu. Enostavno...šlo je po mojem za zelo kvalitetno predstavo obeh nasprotnikov, kjer je gostujoče moštvo imelo rahlo premoč v prvem delu, moje moštvo pa je z pomočjo v tej sezoni že tradicionalno močne klopi pokazalo pravi obraz v drugem delu in odločilo tole zelo važno (vsaj zame) tekmo v svojo korist. Dejstvo pa je, da bi se lahko končalo tudi drugače.

V nedeljo mi prihajajo v goste Volki z zastrašujočo serijo osmih tekem brez poraza. Podatek, da so medtem dvakrat premagali Grebatorje, iztržili remi z Macolarjem in NK Revolucionarjem ter v dveh tekmah remizirali in premagali extra-football.com je zgovoren sam po sebi. Vse kar lahko pričakujem je dobra predstava mojih fantov in kanček sreče. Če bo to dovolj za zmago bomo šele videli...v nasprotnem primeru mi preostane le, da čestitam nasprotniku.

Zmaga pomeni, da v 20.kolu v tekmi z extra-football.com pričnem razpletati (ali zapletati) prvenstvo...vse ostale opcije, ki lahko izhajajo iz te tekme pa bi pomenile, da se za moštvo Greenhorns že pričenjajo priprave na naslednjo sezono.

Kar se lige same tiče bi rekel, da je vse več ali manj jasno. Če podrobneje pogledam razpored do konca sezone je jasno, da "velika" sedmerica tudi to sezono ostaja nedotakljiva in videti je, da jo lahko v prihodnosti načne le povratek ekipe Nazarje MNK v Top ligo. Tudi razplet boja za kvalifikacije in izpad se zdi (vsaj na prvi pogled) odločen.

Ostaja pa odprto vprašanje....KDO BO PRVAK?

Ni komentarjev: