petek, 7. december 2007

Po minimalnem porazu v ligi, še zaušnica v pokalu

Nekaj v ekipi NK Macolar ne gre. Ne gre, kot bi morali ali bolje, ne gre, kot je nekoč šlo. V nedeljo me je na levi nogi ujela ekipa NK Revolucionar. Bratski dvoboj, ki vselej poemeni več kot samo tekmo, je prinesel zmago tokrat Coachu Tito. Dobro, to sem preživel...

Danes pa smo igrali pomembno tekmo v National Cup Group 8 Edition 2 , nasprotnik Herbnator s svojim Extrafootballom. Šokanten začetek je prinesel prvi gol že kar v prvem napadu, ki so ga moji igralci spretno dosegli prek Slemenjaka.. A kaj, ko je naslednji napad sledilo izenačenje in potem... vse samo še navzdol. Ob zadnjem pisku je bilo 1-4, Macolar pa je na svojem stadionu uprizoril še eno tragedijo.

Veseli december je tako daleč od pravega veselja. Je pa nekaj, kar bi rad, da si zapomnite predvsem tisti bralci, ki ste v igri šele nekaj sezon; v težkih trenutkih in po porazu, se pokaže pravi manager. Z besedami Winstona Churchilla: "Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts."

3 komentarji:

Gaffer Tito pravi ...

joj joj...

ne vem kaj si pricakoval, mojo zmago ocenjujes kot to, da si bil nepripravljen.

Pravilno ugotavljas, da s tvojo ekipo nekaj ni v redu, se slabse bo ce bos opustil trening mladincev, kot si napovedal.

Ideja da ti igralca zacutis je bla ezotericna, zdaj bos moral pac trdo delati.

Unknown pravi ...

Ne vem, ti pa pišeš, kot da si prvi v ligi in ne kot manager z samo dvema zmagama več.

Kar se tiče mladincev, bom še videl, kaj bom. Vsekakor bom marsikaj spremenil.

Perun pravi ...

jah mladinci so problem - pri zdajsnji moci prve lige se uvrscajo v prvo postavo sele v 20/21 letu ... in to pomeni minimalno 4 sezone treninga, in vsaj pri sredincih najmanj en maxan skor ... ogromno igralcev rabis, da dobis ven nekaj uporabnega ... sam sem kar ponosen na dosezek - v naslednji sezoni bo moja celotna sredina sestavljena iz domacih 21 letnikov :)