sreda, 26. december 2007

Liga prvakov...ali...kako sem premagal tale bav, bav!!!

Danes sem se namenil napisati nekaj besed o letošnji MZ Ligi prvakov v hokeju. Kot dvakratni slovenski prvak sem torej letos imel že drugič čast nastopati v najelitnejšem tekmovanju v okviru MZ skupnosti. Žal nam to pri nogometu še ni uspelo, ampak močno upam, da se nam tudi tam v prihodnosti pišejo boljši časi.

Torej...res je! Nastop v Ligi prvakov je predvsem in je bil do sedaj tudi "samo" ena velika ČAST, saj praviloma v dvobojih z klubi, ki v MZ-ju nastopajo že od "pamtiveka" nismo imeli prav nobenih možnosti. Za letos je treba tudi povedati, da nas je tekmovalni koeficient preteklih nastopov naših klubov v Ligi prvakov in Top Teams pokalu pripeljal na sam rob tistih, ki še imajo zagotovljeno mesto za svojega predstavnika v Ligi prvakov. Ker imajo države, ki so na lestvici držav po koeficientu uspešnosti njihovih klubov razvrščene od 11. do 54. mesta v Ligi prvakov po enega predstavnika, elitna deseterica pa po dva predstavnika je naše 54. mesto, ki ga na tej lestvici zasedamo pomenilo, da smo ujeli "zares" zadnji, zadnji vlak za to tekmovanje, kjer nastopa 64 klubov.

Še se spomnim svojih nastopov v 13. sezoni Lige prvakov, ko mi je kot še popolnoma neizkušenemu managerju žreb naklonil velikane MZ hokejske skupnosti, ki so v tistem trenutku zasedali 1., 6. in 36. mesto svetovne jakostne lestvice, zato sem toliko bolj mrko čakal na letošnji žreb. Res je, da kot 54. nosilec ni kaj pričakovati od žreba, razen morda tega, da pa vendarle odigraš vsaj eno tekmo, kjer morda le ne boš le topovska hrana za nasprotnika, ki je to igro igral, ko smo vsi mi bili še v MZ plenicah!

Da ne zavlačujem preveč... Dobil sem prvaka Finske, Češke in Škotske. Na prvi pogled me sicer niso impresionirali tako kot prvak Španije, Italije in Urugvaja , ki so bili v moji skupini Lige prvakov v sezoni 13 in so mi...mimogrede omenim..."podarili" v šestih tekmah gol razliko 3:28!

Ampak ko sem kljub všečni igri že v prvih dveh kolih doživel kar krepka poraza (Punakone 2:6 in Mezihori Ziraels 0:7) sem se vendarle odločil, da bom podrobneje preveril njihovo zgodovino. Takoj je bilo jasno, da se krepko motim okoli mojih impresij!
Pa poglejmo....

Punakone (8x prvak Finske v zadnjih osmih sezonah, 3x zmagovalec v Division Cupu, 3x zmagovalec v National Cupu in 45 zmag v raznih prijateljskih ligah)
Mezihori Ziraels (7x prvak Češke v zadnjih osmih sezonah, 17 zmag v raznih prijateljskih ligah)

Da ne bom predolg...o prvaku Škotske (Olad Snowbirds) samo to, da je z omenjenima kluboma v prvih dveh kolih odigral dva lepa remija. Ampak po tej streznitvi se je za moj klub vendarle začel lepši del te zgodbe. Zgodovinska prva zmaga kateregakoli slovenskega kluba v Ligi prvakov proti Škotom (2:0) mi je pokazala, da vendarle imam moštvo, ki se lahko vsaj izogne doseženi gol razliki v Ligi prvakov izpred treh sezon. Celo več....v najbolj skritih sanjah sem začel sanjati celo o borbi za napredovanje v naslednji krog, saj sem po prvem delu imel le točko manj od finskega Punakoneja. Prejeti gol v 57. minuti tekme in poraz z 2:3 proti Fincem je žal odnesel tudi te sanje, a vendarle nekako že zarisal moj prvi prihodnji veliki cilj...v eni od naslednjih sezon prebiti se v naslednji krog. Da to niso le puste marnje nekega xy SLO managerja sem dokazal tudi v zadnjih dveh tekmah, ko sem odigral navdušujoč remi z Čehi (1:1) in to vajo ponovil še z Škoti (1:1). Pogled na lestvico skupine 10 Lige prvakov v sezoni 16 je pokazal, da smo zasedli končno 3. mesto in Sloveniji verjetno zagotovili predstavnika v eliti tudi za naslednjo sezono.

Bežen pogled v Top Teams Cup sezone 16 pokaže, da tudi Triglav (eden od naših dveh predstavnikov v tem tekmovanju ob Postojni, ki je žal nehala delovati) nastopa zelo uspešno. Verjamem, da ob takšnem delu sicer male, ampak sila delovne slovenske hokejske MZ skupnosti ni daleč čas, ko bomo imeli svoje predstavnike med zadnjih 32 tako v Ligi prvakov kot tudi Top Teams pokalu.

Letos v domači ligi sicer skupaj z Triglavom še zmeraj odstopava po rezultatih, kar je sicer predvsem rezultat zelo trdega in načrtnega dela z najinimi moštvi...po drugi strani pa gre tudi za dve zvezdi stalnici v Top ligi, saj so sicer vsi ostali "staroselci Top lige iz prvih tekmovalnih sezon žalostno poniknili. K sreči zadaj prihaja kar nekaj klubov z zelo zagnanimi managerji, ki jim sicer manjka še kar nekaj znanja in izkušenj kar je predvsem rezultat malo kasnejšega začetka ukvarjanja z MZ hokejom in posledično so seveda potem tudi počasneje prihajali in še prihajajo do potrebnih znanj in izkušenj. Da ne bom samo na splošno...govorim o managerjih klubov HK Barje, H.K.KINGSOV, HK Oliva... daleč zadaj pa niso niti HK Vrhovci in HK CELEIA. Tukaj je še HK Toyota Tigers, ki pa žal nekako v zadnjih sezonah kažejo nekakšen trend stagnacije.

Kakorkoli že...fantje so resni in sam vidim v njihovem potencijalu zelo svetlo prihodnost našega klubskega in reprezentančnega MZ hokeja.

Ni komentarjev: