sreda, 26. december 2007

Povabilo v Ligo mladosti: prvih 5 mest

Kot sem omenil, tu je prva objava, ki omogoča petim ekipam, ki bodo vpisale v komentar na to objavo, ID svojega kluba ali uporabniškega imena ter ime ekipe. Prvih 5 dobi povabilo, ki ga morajo v MZ sprejeti v roku 3 dni. Sicer bo povabilo umaknjeno.

Noben drug način prijave za sodelovanje v brezplačni prijateljski ligi ni možen, razen omenjene druge možnost s povezavo iz svoje spletne strani ali bloga.

In še namig: prijava na RSS je sicer dober način za spremljanje novosti na blogu ali spletni strani, vendar nikoli ni hkratna z objavo. Opažam, da RSS na tem blogu včasih zaostaja tudi za več kot uro ali dve...

Torej, katerih 5 ekip bo prvih?

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Očitno sem prvi:))) Evo prijave za:

Greenhorns (804663)

Unknown pravi ...

no.2
extra-football.com (804635)

Gaffer Tito pravi ...

DEJ SE MENE

NK Revolucionar (804609)

ZZ pravi ...

Lep pozdrav

Se z veseljem pridružujem zgornjim interesentom.

Pivovarna Laško (805230)

Unknown pravi ...

Vsi do sedaj vpisani klubi so dobili povabila, še je prostor za enega... Nekako ni navala, je to posledica praznikov?

Anonimni pravi ...

f.c.go-go team(805165)

Anonimni pravi ...

Če je še plac, povab še mene. Ampak sam če je zastonj. :P

FC Juventus (805323)

Unknown pravi ...

Prva runda je končana... Juventus, počakaj na novo objavo...

Anonimni pravi ...

moze li i prijava za mene:

HK Trokuće Jablanica (124106)