ponedeljek, 10. december 2007

Šokanten National Cup!

Par besed o letošnji izdaji National Cupa. Klubi iz Slovenije nastopajo v skupini, kjer se merijo države, ki nimajo dovolj managerjev za svoj lasten nacionalni pokal. V letošnjem pokalu je bilo prijavljenih 16 ekip iz Slovenije...od tega 9 iz Top lige. Veliko zanimanje za ta pokal ne čudi, če vemo, da je za mnoge ekipe to drugi največji cilj sezone...za ekipe, ki v ligi nimajo več možnosti za naslov ali za visoko uvrstitev pa celo prvi cilj sezone. Ni pa seveda zanemarljiv niti finančni vidik uspešnega igranja v tem pokalu, ki lahko v primeru preboja v končnico ali celo v polfinale ali finale prinese tudi dodatnih 50-100 miljončkov na naše obubožane račune.

Letos so se v končnico (16 najboljših moštev) uvrstila 4 moštva iz Slovenije. Sam sem pričakoval tudi kakšno več, a Volki so pokleknili v zadnjem kolu proti Celei, NK Karantanija pa je imela izredno težko skupino z extra-football.com in odlično ekipo Pikachu. Osmina finala je tako prinesla slovenski obračun med extra-football.com in Macolarjem ter zares šokanten obračun Revolucionarja z eno od najboljših ekip v pokalu The Repo Men. Omenjen obračun med tema dvema ekipama je bil odločen šele po 11-metrovkah...potem ko je bil izid po regularnih 90-minutah in obeh podaljških po 15 minut še vedno 0:0! Vsekakor tekma, ki si jo je vredno ogledati. Še rezultat....4:3 za The Repo Men.

Na srečo so moji Greenhornsi in extra-football.com imeli nekoliko lažje nasprotnike, čeprav tukaj lahkih ni, tako da ima Slovenija v četertfinalu dva predstavnika. A žreb je bil neusmiljen in tako se bo extra-football .com srečal vsaj po mojem mnenju eno najmočnejši ekip v pokali Vivant, sam pa sem ujel prav tako zelo kvalitetnega krvnika Revolucionarjev....ekipo The Repo Men.

Kaj sedaj?
Tudi sam sem v skupini moštev, ki mi je nastop v končnici National Cupa višek sezone. Zmaga v osmini finala in nekaj dodatnih cekinčkov na mojem računu mi sicer pove, da sem svoj osnovni cilj dosegel, a kot vsak manager si sedaj želim še kaj več. A kako to doseči proti tako kvalitetnemu nasprotniku? V tej sezoni imam z njimi zmago 4:1 in pred nekaj dnevi tudi prepričljiv poraz 0:5, kar pomeni, da je edina možnost dobra taktična priprava...pa še v tem primeru ni nobene garancije za izenačen dvoboj ali bog daj celo zmago. Vsekakor pa bom podrobno preučil in določil izvajalce 11-metrovk:))) Čez uro in pol bo jasnega tudi že kaj več!:)))

Na koncu koncev resda skupaj z Herbijem predstavljama svoja kluba, ampak pred imenom mojega kluba je izrisana tudi slovenska trobojnica in vsaka zmaga v te vrste dvobojih je tudi promocija slovenske MZ skupnosti. Če želimo kdaj krojiti svetovni vrh...in za kaj takega je pogoj tudi čim večja in čim bolj kvalitetna baza slovenskih managerje, lasten forum, itd....potem je potrebno zmagati čim več takšnih tekem.

Pari osmine finala National Cup-a:

Gozo fc - PITSILIA F.C.
extra-football.com - Vivant

Greenhorns - The Repo Men
Stampedo - FC Singidunum

V boj, v boj...!!!

4 komentarji:

Unknown pravi ...

Vivant se je okrepil s starimi svedi in me sprasil tko kot ze dolgo ne noben, pa se horni so out ... neki bo treba narest in to zelo pospeseno :)

Anonimni pravi ...

Ja...jaz sem se odločil, da pod nobenim pogojem ne bom razmetaval denarja za odslužene igralce zaradi tega pokala. Če ne...bi lahko kupil kakšnega "norega" strelca, ki mi je danes še kako manjkal in verjetno bi danes bil v polfinalu. Sicer pa vsekakor drži, da z sašotom nisva imela sreče pri žrebu, saj je bil par v katerem je igral Gozo fc občutno slabši od ostalih treh.

Kaj reči o moji tekmi? Marsikaj!
Če povem, da sem v prvem polčasu imel absolutno terensko iniciativo...8x streljal na gol, 2x zadel prečko, na drugi strani pa je nasprotnik iz dveh strelov dal en gol....

Skratka...že po prvem polčasu mi je bilo jasno, da tukaj nekaj ne bo v redu...drugi polčas je bil precej izenačen...priložnosti na obeh straneh....seveda sem gol dobil jaz....in rekel sem adijo National Cup.

Še statistika...
Posest žoge 56%:44%
Streli na gol 13:10
Rezultat 0:2

Še tolažilna nagrada....30 miljončkov od vstopnine:))) Vsaj nekaj....

Gaffer Tito pravi ...

dobr si napisal, velja dodat da je sokantno tud to da sem pozabil nastavt strelce enjastmetrovk.

Sicer sem pol razmisljal, da v 5 4 1 postavitvi nisem mel kdo ve veliko igralcev z dobrim shootingom, moral bi nardit ustrezne menjave ampak kako ves da bojo enjastmetrovke.

mogu bi bit en switch, ce je 10 minut pred koncem tekme izenaceno, in ce gre za knock out, pol nared menjave.

Anonimni pravi ...

tito...kaj bi šele rekel manager ekipe PITSILIA F.C..., ki je četrtfinale izgubil po penalih potem ko je zadnji odločilni penal streljal njegov golman...in seveda zgrešil!