torek, 18. december 2007

Po remiju v CWC poraz z Extrafootball.com


V petek sem odigral izjemno tekmo. Remi s trenutno drugo uvrščenim Club Deportivo Natales , ekipi, ki je osvojila trenutni državni pokal za Čile, ter taisti pokal lansko sezono in verjetno največji uspeh, zmago v prvi ligi v Čilu v 19. sezoni. Igrati 2-2 s tako ekipo ni mačji kašelj. Tokrat je v izbrani vrsti NK Macolar blestel Argentinec b, Estonec Loodus pa je pokazal, da se je njegov nakup res izplačal.

V nedeljsko tekmo tekmo sem tako šel poln optimizma, z bistveno nobenimi spremembami v igri in strategijo na igrišču. A so se izkazali Herbnatorjevi igralci prevelik zalogaj za rahlo oslabljeno postavo NK Macolar. Končni rezultat 2-0 za Extrafootball.com po mojem mnenju ne odraža videnega na igrišču, ampak tako je.

Kanček nezadovoljstva je gotovo moč razbrati med vrsticami. Posledično je potrjen moj načrt, da bodo do konca sezone v nekaj dnevih odšli v kamp še trije igralci iz prve enajsterice, vključno z reprezentantom Slemenjakom.




2 komentarja:

Gaffer Tito pravi ...

sam da ne bos prevec popustil in koncal v kvalifikacijah za konjicami.

Perun pravi ...

Sej ma se mene za varnostni "vmesnik" :P