petek, 7. september 2007

Šokantni trening na Fidelu Castro

V četrtek se ponavadi pojavim na Castru, da preverim kako in kaj s treningom.

Še posebej me je zanimal trening mladincev, ki imajo danes tekmo proti vedno neugodnim Volčičom. Na prvi pogled nič dramatičnega; Žganci še vedno pili Zidanov obrat, Puši pa mu neumorno poskuša vzeti žogo.

Sem pa opazil Mavra Kastaneto kako sedi križem rok ob črti za out. Malo sem bil zmeden, saj naš up vrhunskega golmana igra v u-20 ligi kot krilo, zato sem hitro zahteval njegov osebni karton. In kaj zagledam? Kastrato je maksal v goalkeepingu na 7 žogic!

Kje so moji vratarji?!

Ugotavljam, da je od petih perspektivnih mladincev in enega seniorja, samo eden vreden tega imena. Simeon Grobljar, ki je spravil v grob recimo Volke v pokalu in upam, da ponovi svoj performance danes zvecer. Ma pa fant neizgledno prihodnost, žal je maksan na 8.

Kakor nerad priznam, moram sprejeti dejstvo, da je naša šola vratarjev dizaster in da je šlo ogromno denarja v eksperiment, ki niti približno ni izpolnil pričakovanj. Ves potencial je bil izčrpan, sedanji paket mladincev nima perspektive.

Najbolj boli da bom očitno moral kupiti tujca in tako razbiti filozofijo, ki sem jo ujčkal to sezono: domači igralci na nivoju prve lige. In to ne za eno sezono pač vsaj šest, dvomim namreč, da se bo med tem časom pojavil na trgu vrhunski vratar slovenskega porekla. Upam, da na transferju odkrijem vsaj Kubanca.

Jah žal je tako, nekateri coachi začutijo kdaj ima igralec 10 @, meni pač to ne rata.

The Future’s Bright, The Future’s RED!

1 komentar:

Unknown pravi ...

hja pol je pa samo ena resitev :)

nehi eksperimentirat hehe