nedelja, 9. september 2007

Herbnator tudi v drugo razbil NK Macolar

Zelo me jezi, ko zgubim za en sam gol. 3-2, tokrat drugič zapored. Še tako umirjen in duhovno razsvetljen manager pri tem ne bi ostal ravnodušen. Zdaj je kar je. Extra-football gre po ligaško lovoriko preko moje ekipe.

Tokrat je edini razlog za poraz dejstvo, da smo slabši. Na igrišču je namreč igralo najboljših 11 igralcev, taktika je bila postavljena odlično, tudi statistike so solidne. V tem trenutku ne bom iskal odgovora na vprašanje - "Zakaj ima Herbnator več boljših igralcev od mene?", ker s tem ne bom nič spremenil, za to sezono je vseeno. Zdi se tudi, da imam zagotovljen obstanek v prvi ligi (upam, da ne pride do kakega preobrata in mi še to izvije izpod kontrole), zato se bom do konca sezone osredotočil na optimalen trening.

Da je vikend še bolj neugoden zame sem si dodatno začinil sam, spet proti Extra-footballu, kjer sem igral polfinale v privatnem pokalu, Ex-Yu kupu. Zamudil sem izbiro postave in sem odigral s taktiko A, kjer je moja mladinska postava za U-20 prijateljsko ligo. Ampak glede na rezultat iz lige, bi bilo precej oholo govoriti o neki veliki tragediji. NK Macolar je slabši od Extra-footballa. Če mi je všeč ali ne.

1 komentar:

Perun pravi ...

Ko berem tele tvoje komentarje, zgledajo skoraj kot kaksna grska tragedija :P Sej ni tko hudo no :D herbi nas je pac letos razbil - sej je mel ze prej dve sezone smolo, enkat se mora pa tud tok nesposobnemu managerju usrat :D