sobota, 8. september 2007

3D in F1

Na forumih sem zasledil omembo (credits to uncle_pedro) funkcije F1, ki za vsakega igralca izpise parametre. Najbolj zanimiv parameter je pozicija in pa kdo je odkrit, predvsem pa kdaj ima igralec zogo. Zelo uporabno za analiziranje skilla ball control. Namrec, veckrat se v 3D zoga odbije od igralca kot od kipa, in to sem veckrat zelel korigirat. Osebno sicer mislim da bolj vpliva experience, podobno kot pri tackling ko igralec oblezi na tleh in brca prazno v zrak.

Obstaja sicer pomislek koliko so te statistike v 3D dejansko odraz kar se dogaja v tekmi. Mnogo managerjev razlaga da je v 3D bolj ali manj vse "filler action" - kar pomeni, da kar gledamo je bolj ali manj avtomaticno prirejeno in ne odraza realnega stanja, ki se odvija ko tece tekma, razen seveda glavnih eventov kot so zadetki. Moram rect, da taksna razlaga razjasni kar nekaj cudnih stvari v 3D, kot so na primer pretirane podaje nazaj. Preprosto v tistem napadu ne pride do strela na gol in igralec poda nazaj, kar se ponavadi konca z izgubo posesti, ali pa se napad ponovno zacne, in nemalokrat konca na isti nacin - podajo nazaj: sploh pri obrambnih taktikah kjer je manj zakljucnih akcij.

Kljub vsemu pozivam 3D intuziaste in analitike, da preizkusjo to funkcijo.

1 komentar:

gaber pravi ...

Mimogrede, zgleda da je zadnji parameter za (:) speed.