nedelja, 29. julij 2007

Remi (kot) poraz v drugem krogu

Po eni strani sem vedel, da NK Karantanijo in za podcenjevati. Mimogrede, nekaterim še sedaj dela probleme ta "zmešnjava" z imeni. Ime današnjega nasprotnika sem uporabljal nekoč v oni drugi nogometni simulaciji (HT) in čeprav sem še predno so me od tam izgnali menjal ime v NK Macolar, ki sem ga sedaj ponovno uporabil, me nekateri prepoznajo prej pod Karantanijo. Torej... Današnjega nasprotnika opazujem že kar nekaj časa in očitno dela s svojo ekipo odlično. Zato danes ni bilo pocenjevanja. Je pa nekaj jasno, če sem prejšnjo sezono začel kot "overachiever" in sempotegnil iz ekipe 120%, je tokrat ravno obratno. Tale remi je čisti "underachiverski" dosežek. Pravzaprav so vse tekme od vključno finala v National Cup v tem duhu. In to mi ni všeč.

Ponovno se kaže, da brez Slemenjaka, ki je v kampu, moja ekipa ne prikazuje želenega. Nujna je bila prerazporeditev mož na igrišču, zdaj smo na 4-4-2. In vprašanje je, ali je naš tretji napadalec sploh sposoben igrati v prvi postavi. 5-3-2 v prijateljskih ligah ni delovalo, poraz proti Grebatorjem v Ligi mladosti je bil previsok.

Hkrati kupujem slovenskega vratarja - do 19 let, 7@ gooalkeeping (maxed) ali 6@ goalkeeping (unmaxed). Kupim takoj.

Včeraj sem v message boardu prve lige pustil tudi vabilo v prijateljsko ligo, o tem pa več jutri.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Thorest...glede na to, da iščeš mladega vratarja...se očitno resno pripravljaš na U-20.

Sicer pa se vidiva v naslednjem kolu in upam, da ne boš vse slabe volje zaradi zadnjega remija sprostil na moji ekipi:))