ponedeljek, 23. julij 2007

Prvi MZ meeting uspel

Čeprav se nas je pred enim tednom v Pržančku zbralo razmeroma malo, pa je srečanje uspelo. Vsaj po kvalitiativni ravni, saj je bila prisotna prva trojka prve slovenske lige. Na srečanje smo prišli tako managerji ekip:
1. Grebatorji
2. Extra-football.com
3. NK Revolucionar
4. Nk Savsko Naselje
5. NK Macolar.

Prišel je tudi manager Roberto, ki je nekoč igral v MZ country državi, dandanes pa je bolj predan drugi strateško managerski web igri.

S tekmovalnega vidika je slavil Herbnator, z zmago nad mojo ekipo v Ligi mladosti je začel pohod za osvojitev tega pokala, ki je ideološko nastal prav po enem izmed njegovih igralcev iz prej omenjene "druge" web nogometne igre, Ferdu Ovnu.

V tem tednu sem korenito prevetril ekipo z vidika naslednje sezone, vendar to ne pomeni, da bodo kakšne bistve taktične spremembe v sami igri. Prevetritev pomeni bolj usmeritev v iskanje lukenj in pomanjkljivosti, ki so nam odvzele nenadejano osvojitev prve lige. Glavni fokus pa je National Cup, kjer sem zadal na "povratni" tekmi z Extra-footballom Herbnatorju hud poraz. Temu je sledila še zmaga na ekipo iz Srbije v četrfinalu, ki sem jo proslavil na morju. Danes zvečer me tako čaka polfinale v National Cup Group 8 Edition 1. V uradnih pokalih tako visoko še nisem posegal nikoli. Po ponesrečenem ligaškem tekmovanu sem tako vso pozornost usmeril prav ta pokal. Pričakovanja so velika, vložek je izjemno visok, čaka pa nas ekipa ΑΓΡΙΝΟ FC, ki je bila v prvem delu tega tekmovanja v isti skupini kot NK Macolar in osvojila prvo mesto.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Veliko sreče v finalu omenjenega pokala ti želim \o/

Anonimni pravi ...

nc se nismo za fuzbal zmenil