petek, 6. julij 2007

Dobljen je prvi polčas, v nedeljo drugi oz. finale

Zmaga proti Volkom je bil veličastna, visoka in je vlila precej samozavesti, a do končnega zadovoljstva bom moral premagati še Grebatorje. No, tudi remi bo, po srečnem razpletu, v zadnjih kolih, dovolj. Krajši molk na mojem blogu je skrbno načrtovan, Perun je izjemen manager in razkritje taktičnih zamisli bi lahko zmanjšalo element presenečenja...

Ob tej priliki se zahvaljujem vsem, ki me bodrijo in podpirajo, v nedeljo bom poskusil pokazati ves taktičen repertoar, ki ga imam. Med drugim bo poslovilno tekmo odigral tudi Kitajski branilec 邓平雄. Kitajec, čigar ime v prevodu pomeni Deng izjemni osvojevalec, je bil kar nekaj sezon steber v obrambi moje ekipe. Pri 21. letih je na trgu za 50mio SIT, kar ocenjujem kot realno minimalno tržno ceno.

Pred nedeljsko tekmo, pa namesto napovedi, ena pametna:

Bobby Knight, košarkarski trener iz ZDA je dejal:
"Most people have the will to win, few have the will to prepare to win."

4 komentarji:

Perun pravi ...

No - casa za menjave ni vec - kar vztrajam pri svoji postavitvi, le sredinca sem enega 1 dan predcasno vpoklical iz trening kampa na sredino, pa par milimetrov sem prestavu obrambne :P

Anonimni pravi ...

Ja....si bo tekmo dobro ogledat, pa malo tukaj pokomentirat:)))

Unknown pravi ...

ni se izslo, cestitke grebi

Anonimni pravi ...

Most people have the will to win, but some prepare too much.