torek, 24. julij 2007

Z odločno zmago v finale National Cup

Včeraj mi je šlo res dobro. Igra je tekla gladko, vse je bilo kot mora biti, in sestavljanka ponavljanka je dala rezultat. Izjemna naveza Loodus - Raul je delovala, kot je treba. Čeprav nas v finalu čaka precej močnejši nasprotnik, tako z vidika tatkične dozorelosti in kvalitete igralcev, ostajam optimist. Mnogo mi pomagajo tudi številne dobre želje, ki padajo kot komentarji na tem blogu.

Jutrišnji finale pokala je tako v celoti zasenčil otvoritev ligaških tekem nove sezone, kjer se bom srečal z enim od novincev v prvi ligi. Upam, da me občutek ne vara in da nasprotnik ne potrebuje posebnih taktičnih analiz in priprav.

Sem pa spoznal, kako pomembno je uspešno nastopanje v National Cup tekmovanju. Poleg odlične finančne injekcije - nagrada za top 4 ekipe in dohodek od obiska tekem, sem danes kar 10 igralcih, ki so igrali včeraj, zasledil napredek v izkušnjah. Pred mano je torej najpomembneja tekma v moji karieri MZ vseh časov in ekip. Nasprotnik je izkušen in trd, ni odveč upanje na kak "upset event".

4 komentarji:

Unknown pravi ...

good luck :)

Anonimni pravi ...

srečno again ... karto za tekmo sem pa že nabavil ;)

Unknown pravi ...

Hvala... moram priznat, da me kar daje nervoza pred večerno tekmo. Čeprav realno gledano, je tudi morebiten poraz zelo dober iztržek, predvsem z vidika pridobljenega experienca na igralcih in prihodka od obiska tekem.
Wolf, dej še kakšno pivo spij, da bo še prihodek od prodaje dobrin... :=)

Anonimni pravi ...

O vsem se popolnoma strinjam z thorestom...gre za odlično finančno injekcijo in bogate izkušnje...to lahko potrdiva z sašotom...mislim, da v predlanski sezoni sem prišel do polfinala Division Cup Nationala, sašo pa do finala...in denarnice so si kar krepko opomogle:)))

In danes bomo pozabili na slovensko favšijo zaradi financ:))) in skupaj navijali za Macolarje:)))