ponedeljek, 16. julij 2007

Prišel nazaj, razlogov za veselje ni

Po dobrem tednu dni sem se vrnil v Ljubljano z morja. Za rezultat sobotne odločilne tekme sem zvedel prek SMSja. Tako je ostal v osprednju naslednji cilj, prvo MZ srečanje. Vročina, napeta liga mladosti, dan je pravšnji za srečanje... Vse kaže, da bomo imeli tudi 3d prenos v živo.

Zadnje tekme proti Grebatorjem si nisem (še) ogledal, sem pa prebral številne komentarje, tu na blogu, pa tudi Perun se je izjemno razpisal na sporčilni tabli prve lige. Slednje je pohvalno, da le ni bila to posledica opojne zmage, saj so taki zapisi zelo dobrodošlo. Opazil sem tudi prenekatero kritiko moje taktike in igre. Doslej (vsaj javno) še nihče ni razkril niti odkril prave pomanjkljivosti, zato je tudi jaz zaenkrat še ne bom.

Uspešno sem opravil prodajo Kitajca, ki ga v obrambi resnično več ne potrebujem. Forma je po pričakovanju padla, upam, da jo bom popravil do prvih ligaških tekem.

Na splošno pa lahko rečem, da sem presegel pričakovanja v tej sezoni, boj za naslov prvaka je bil nepričakovan in me je kar rahlo presenetil. Tako imam tudi že cilj, za naslednjo sezono, kjer imam željo priti med prve tri, kar je razmeroma visok cilj, zato je objektivni cilj obstanek v prvi ligi brez kvalifikacij.

Ni komentarjev: