nedelja, 1. junij 2008

Polovica sezone in eno kolo za nami

Ne vem zakaj, ampak občutek imam, da se 26. sezona odvija hitreje kot tiste pred njo. Delno to vpliva tudi na moje zapise na blogu, saj enostavno komaj sledim dogajanjem. Dodatek Twitter pa mi omogoča dovolj manevrskega prostora, da kot sem predstavil v prispevku S Twitterjem do več komunikacije, sporočim najbolj pomembne stvari.

Na polovici sezone smo in v prvi ligi ni večjih presenečenj. Z drugimi besedami, vse se odvija nekako po pričakovanjih. Vodilni Aisneren ima le točko naskoka pred Wotamom in slednji ekipi sta edina resna kandidata za osvojitev prvaka. Moj NK Macolar namreč na tretjem mestu zaostaja že kar za 8 točk, kar se zdi že v tem trenutku neulovljivo. Sedmerico nedotakljivih je prebil NK Slovan, ki je porinil Volkove na položaj kvalifikacij za obstanek. Čeprav je NK Slovan prijetno presenečenje, pa ni nepričakovano, saj se je ta nova ekipa v prvi ligi napovedala svojo moč in smo o tem pisali v Začetek sezone brez večjih presenečenj v prvi ligi.

Pošteno je tudi, da vržemo pogled v prvo divizijo, od koder prihajajo novinci v prvo ligo. Najbolj izenačena se zdi Div 1.1, medtem ko v Div 1.2 in 1.3 Olimpija07 oziroma nekdanji prvoligaš NK Vrhovci vodita brez izgubljene točke po polovici sezone. Ker smo Vrhovce že spoznali, sem si vzel nekaj časa za pregled ekipe Olimpija07 oziroma z originalnim imenom ... OLIMPIJA 07... . Gre za zanimivo ekipo, ki lahko v nekaj sezonah postane zelo močna. Njen manager (trener01) je zelo varčen z denarjem, večji nakup je bil švedski vratar, če k temu dodamo le še en nakup slovenskega igralca, je to vse, kar se tiče nakupov. Dva trenerja, en odličen verjetno skrbi za seniorje, en precej bolj amaterski pa predvidevam da skrbi za četo mladincev. Marljiv in strateško očitno dobro podkovan manager je dve sezoni nazaj napredoval kot prvi v Diviziji 4 kar v Divizijo 2 (zaradi suspendiranih ekip in zapuščenih ekip), kjer je prejšnjo sezono zmagal in prišel v Divizijo 1. Vse kaže da se bo konec sezone direktno uvrstil v prvo ligo. Verjetno gre tu za enega od najhitrejših prehodov v prvo ligo. Čeprav trener01 ne dela napak, pa velja opozoriti, da je spregledal pomembnost in razvoj stadiona. Ostaja namreč na osnovni kapaciteti 7000, ki jo na ligaških tekmah napolni brez problema. Ker je stadion - vstopnice in tudi ostala ponudba storitev - glavni vir dohodka, lahko taka napaka nekoč odloča tudi o kakem vidnem rezultati.

V drugem delu sezone se torej obeta kar precej zanimiv tekem in teoretično je še vse odprto. Še posebno zato, ker se bliža čas dopustov in počitnic, ki lahko precej ohromijo delovanje nekaterih managerjev.













13 komentarjev:

Perun pravi ...

Ko ravno omenjas stadion :) A ste svoje preverl? Jaz sem namrec zadnjic opazil, da mi za trenutno obicajen obisk na ligaskih tekmah fali kar nekaj zgradb - narocilo je zneslo okroglih 100M ... mislim, da ze kar nekaj sezon izgubljam kar kaksen dinarcek na ta racun :P

Unknown pravi ...

Ja to je bil namen mojega namiga, da gre vsak malce čez stadion. Moj je vključno z infrastrukturo že nekaj časa prilgojen za prvo ligo. Ni pa za finala uradnih pokalov :) kjer sem po čudežu bil enkrat. Ampak glede na to, da se dobiček deli na pol, se mi ne zdi fora pretiravat in fitat na finale pokala, ker bi celo sezono preplačal stroške. After all, it is all about the money.

Anonimni pravi ...

Volki, v takem položaju pa še nismo bli. Ne vem a naj se veselim, da bo do konca prvenstva pestro, ker bomo imeli vsaj en konkreten cilj. Morebiten(verjeten) poraz proti Greenhornsom bi nas celo vrgel na 10.mesto. Konkurenti v boju za obstanek (ja, zdaj pa lahko tako rečem) pa lahko kar občutno pobegnejo.
Ugotavljam, da imam kar dobre igralce , a jih ne znam več postavit na svoja mesta.
Če se tokrat rešim ...

turklo pravi ...

no sm kr visok napredvou po lestvici :D, mapak sem imeu 2 zelo lahki tekmi in eno z neposrednim konkurenton tako da 3 zaporedne zmage prinesejo kar veliko, vendar se da še z kakim presenečenjem nad preostalimi velikimi sedmimic asi zadržat to prednost :D

če bi ostal v sredini, če se ne motm postanm prvi ki je v prvi sezoni obstal v ligi brez kvalifikacij za obstanek :D

GO, GO NK Slovan

Unknown pravi ...

turklo, gotovo ne bi bil prvi brez kvalifkacij v prvi sezoni. Wotam, Grebatorji, Greenhorns, če se ne motim, vse to so ekipe, ki niso bile od nekdaj v prvi ligi, kot vem brez kvalifikacij.

chebeltza pravi ...

ja to je sicer res, da smo prsli notr, samo takrat je prva liga se bolj boga - ko je prsou wotam so bli se botki not mislm, k sem jest jh sicer ni blo vec, samo neke hude konkurence tud ni blo ... je pa to definitvni prvi primer po nastanku "G7" :)

Perun pravi ...

na tko se ti nardi, ce mas prevec racunalnisko pismeno zeno :P

Unknown pravi ...

LOL, no men so čebelce dost bolj pr srcu, kokr eni čmrlji zaGrebeni... Sploh zdej ko so jih kmetje tok pokilal.

ribaa pravi ...

Eto še moj komentar na prvo polovico sezone.Trenutno sem na prvem mestu in seveda je moj cilj da tam tudi ostanem vse do zadnjega kola ter tako končno osvojim tudi jaz naslov prvaka Top series.Prav zaradi tega sem to sezono tudi zapostavil trening mojih mlajših igralcev, tako da bom vso sezono res igral le z najboljšo postavo kar jo premorem...težko bo ampak sem optimist.Seveda ob tem upam tudi na kanček sreče ki mi v zadnjih dveh sezonah v boju za prvo mesto ni bila nevem kako naklonjena,tako pr nogometu kod pri hokeju.Drgač povedan- upam da boste čim več tekem odigral neodločen jaz pa da bom izenačene tekme odločil v mojo korist...he,he!
Sam nastopam tudi dokaj ušpešno v nekaj uradnih pokalih,v najpomembnejšem Top Teams Cupu imam trenutno eno zmago proti predstavniku Kirgizije,presenetljiv neodločen izid proti Cabanes FC (Portugalska)ter poraz proti predstavniku Kanade- NDG Fury FC,čaka pa me še tekma proti Kilburn, Westbourne Park (Luksemburg)kjer štartamo na zmago...na žalost pa tudi ta ne bo dovolj za uvrstitev v nadaljevanje pokala.
Ta teden sem tudi dobil prvi pokal za zmago v Privatnem pokalu BRASIL 2014 in mogoče me je prav to in nekaj dobrih nastopov v uradnih pokalih ter seveda 9 zaporednih zmag v ligi pripeljalo na 3 mesto Jakostne lestvice managerjev- ja itak pa vsi vemo da je ta lestvica čisto nerealna...bolj bi me zanimalo na katero mesto po moči bi se uvrstile najboljše slovenske ekipe...okoli 1000... mesta? :)

Perun pravi ...

na kerem mestu bi ble najboljse ekipe je po moje mozno zracunat - v velikih drzavah lahko nakupis ekipo domacinov, problem rata financna vzdrznost ... to pa pogojuje liga v kateri nastopas ... po moje majo najboljse ekipe v sloveniji ze tak budget da jih je 4 ou III ligi ze tezko placat ... se pravi po moje se borimo nekje na nivoju 3 vecjih lig ... se pravi med 48 in 168 mestom ... v posamezni drzavi ... res velikih in starih drzav je kar nekaj ... 7-10 ... pristet je treba se manjse stare drzave ...

tkole od oka bi reku, da ni slaba ocena 1000, ampak po moje se kaksno mesto nazaj - jest bi reku da tam okrog 2000 je verjetno blize :)

turklo pravi ...

no thorest je chebeltza vredu pokomenteru :) točn to sm tud jz mislu...pač odkr je 7merica pr vrhu :D

Anonimni pravi ...

a zdej bom pa jast prvi, ki bom izpadu iz G7 al kaj ... pa vse prodam
pol ... iz jeze ... starce valjda (ene 3 imam se mi zdi)

ribaa pravi ...

Ker (še)nimam Twitter-ja,bom kar tukaj odgovoru greenu na tole:

via @green__: 3.mesto na rankingu gor ali dol, ampak v Ligi mladosti tudi za najboljše ni popustov!:)) Skratka..ribaa..nedotakljivih ni!

...kdo pa je rekel da sem nedotakljiv??? -jaz že ne,tud dobr se zavedam da nimam najboljše ekipe v ligi- daleč od tega...!!!