četrtek, 26. junij 2008

Danes: zgodovinski dan za SLO MZ

Nikakor se ne morem izogniti današnjemu dogodku, ki se je dogajal zjutraj, velika prodaja igralcev. Že v prejšnjem postu sem zapisal, da bo mrtvilo poživil slovenski trg igralcev in res je bilo tako. Pravzaprav lahko z nekaj besedami opišem današnje dogajanje: neverjetno, noro, nerazumsko.Ozadje zgodbe
Zaradi upokojitve ekipe FC Ponikve (pravkar bo minilo 2 meseca, odkar se je manager te ekipe zadnjič logiral) je slovenski nogometni selektor oddal zahtevek za "rešitev" reprezentantov, ki so bili v tej ekipi. To pomeni, da Ekipa MZ pošlje na trg igralce, ki ustrezajo pogojem. Selektor je bil fair in pošten in je o svoji nameri javnost obvestil, tudi prek Twitterja, če se prav spomnim. Igralci so bili na trgi 3 dni, roki pa so bili danes okoli 9:30.

Ker so 4 reprezentanti velik zalogaj, je bilo pričakovati veliko dogajanja. Pričakovanja so bila, da bodo skupaj dosegli tržno ceno 1 milijardo SIT. Realno, o tem sem pisal na Twitterju, noben igralec ni bil vreden več kot 250 mio SIT. Dva pravzaprav še toliko ne. Za dva, okoli katerih se je vnel pravi Bid war, pa bi bila morda lahko neka cena 350 mio. Kljub vsemu, se je zdelo, da je vse nad 250 mio, pretirano. Dodatno vrednost je igralcem sicer dajal status reprezentanta, toda realno, pri sami igri v klubu od tega manager in ekipa nima prav nobene koristi.

Bid War
Mislim, da je bil to prvi pravi Bid war v zgodovini slovenske MZ skupnosti. Eno uro pred iztekom rokov za nakup, je bil seznam igralcev z bidi sledeč:

D. Kokalj - 6/26/2008 9:32am - 220 000 000 SIT
G. Greifoner - 6/26/2008 9:33am - 115 154 800 SIT
V. Gartnar - 6/26/2008 9:34am - 212 308 881 SIT
M. Stojanović - 6/26/2008 9:34am - 157 500 000 SIT

Glavni zmagovalec je bil igralec Kokalj, ki je z 10@ na tacklingu resnično imel neke vrste auro. Zanj smo se potegovali: NK Revolucionar, Greenhorns, NK Macolar in Grebatorji. Slednji so bili pripravljeni do roka, ki se je zaradi zanimanja in novih ponudb podaljšal za 5 minut, odšteti največ za tega igralca: skoraj 530 mio SIT!!!!

Tudi Gartnar je bil prodan za več kot 500 mio SIT. Zanj smo se ponovno potegovali isti managerji, le namesto Peruna, ki je uspel v svojo ekipo pripeljati Kokalja, je v igro vstopil Herbnator. Zadnjo ponudbo za tega igralca je dal Greenhorns , ki bi gotovo v vsaki slovenski ekipi dobil mesto na sredini igrišča.

Manj vrtoglavo ceno sta dosegla Greifoner in Stojanovič, čeprav ne gre podcenjevati kvalitete teh dveh igralcev. Rakek je brez boja dobil Greifonerja, ki se lahko ponaša kar z 41@ (brez vštete forme), za 120 mio. Stojanovič pa bo svojo kariero nadaljeval v ekipi Wotam Utd., za kar je Herbnator odštel 245 mio. Manager ekipe, za katero je že znano, da je prvak te (26.) sezone, je uporabil zanimivo taktiko in se izognil Bid waru. Nekaj minut pred iztekom roka je dvignil svojo ponudbo skoraj za 100 mio, kar je odvrnilo vse ostale managerje.

Na koncu lahko čestitamo novim lastnikom reprezentantov, hkrati pa se lahko samo čudimo, kako nore cene dosegajo slovenski igralci na trgu. To je predvsem posledica zelo slabe ponudbe igralcev iz Slovenije. Nauk za vse ostale: izplača se trenirati. O tem, če je to tudi recept za v prihodnje, zgodovina še molči.

23 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kar se tiče Herbija....za Stojanoviča mi je medtem ko sem bidal Kokalja in Gartnarja enostavno zmanjkalo časa za kakšen bid, ker meni je bil cilj predvsem Kokalj. Ampak na koncu se mi je zdelo 550 miotov vseeno že preveč...zato sem se usmeril na Gartnarja, čeprav bi se verjetno zadovoljil tudi z Stojanovičem...ki pa je medtem že zginil s trga!

Vauuu....kak fajn je nakupovati!!:)))

Unknown pravi ...

moj fokus je bil na obeh sredincih za katera sem imel pripravljeno celih 600M. Racunal sem da bo en od njih - slabsi za odtenek - Mate dosegel koncno ceno 250M, se pravi mi je za Gartnarja ostalo cca 350M.

Ko je slo cez ... je slo cez. Bilo je pa nadvse pretirano.

Sam sem z rezultatom zadovoljen, kako pa drugi, pa naj povejo hehe :)

Gaffer Tito pravi ...

mislim da je herbi zmagovalc...
jaz sem pr obeh in kokalju in gartnarju sel do svojga konca, sam ce ne gre ne gre.

razmisljam pa ze o prodaji dveh mojih reprezentantov, ki sta huda ampak nekak ne sodta v mojo postavitev.

Anonimni pravi ...

Mislim, da je marsikaj odvisno od tega kje in kako je kakšen igralec maksan...sam bom predvsem upal, da Gartner ni maksan na strelu...ker potem cena zanj ni bila tako pretirana kot izgleda na prvi pogled.

Sam imam že enega igralca (Žibert)približno istega profila, ki ima dve žogici manj od Gartnarja...ima pa to prednost, da razen pri podaji (5 žogic) ni še nikjer maksan. Trenutno ga transformiram iz sredinca v napadalca in če bo uspel v naslednjih dveh sezonah dovolj daleč prilesti pri hitrosti in strelu bo lahko še "strašen" napadalec.

Kako bo pa z Gartnarjem bomo pa še videli.

Unknown pravi ...

to vsi kupci upamo :) da niso maxani hehe

turklo pravi ...

no srečno vsem novim lastnikom mašin za mletje nasprotnikov

@gaffer_tito če mislš kej prodt dej kr takoj vn na trg :D, ker so eni zdej mal zkešeral bo več z ns k smo na doug nazaj kešeral :D in nimamo tako vrtoglavih vost hehe

Unknown pravi ...

Zdej, kar se tiče nakupovanja, pa maksingov. Ne vem, moja generacija mladincev, ki so sedaj reprezentanti in imajo 22 let, Slemenjak in druščina trenira neverjetno počas. Da bi kupoval 22 letnika z namenom, da bom iz njega delal igralca... ne vem no.

@turklo: ti, mam jst ene 3 igralce za na transfer. Cenovno tam okoli 100mio, nč vrtoglavega. Bom dal enkrat seznam na blog, če bo kaj interesa, lahko vržem na trg.

Anonimni pravi ...

jaz sem tudi hotel imet unega z obrambo 10@, a več kot kolkor sem ponudu (ene 260 mio) nisem bil pripravljen dat ... škoda zame, spet ne bom imel obrambe :(

Anonimni pravi ...

thorest...nisem mislil "delati" igralca. Gre samo za nadgradnjo tistega kar že ima...Npr. imamo igralce sredine terena, ki so boljši v obrambnih nalogah (z poudarjenim tacklingom) in imamo sredince z poudarkom na napadalnih skilih (strel), ki potrebujejo samo še malo vzpodbude (trening strela in hitrosti, če seveda niso maksani), da iz njih naredimo odličnega in vsestranskega napadalca. En kup žogic za strel še ne pomeni, da je igralec izvenserijski napadalec....ampak je pomembno še veliko drugih skilov...predvsem pa napadalec lahko svojo pravo kvaliteto vnovči samo v sebi primerno kvalitetni ekipi!

turklo pravi ...

@ Coach Thorest prosm ja objav :D...ker sm imeu 2 perspektivna mladinca in sta oba2 max speed na 5, no sej enga sm prodov za velke dnarje ampak usen...moja realizacija na padov je na psu tko da 100mio SIT ni problem odštet če igralec kaj ponuja :D

lahko pa da jih ne daš na 1x vn ush da kupm 2 :D

Perun pravi ...

No evo za normalno masino spet - skoraj bi ostal praznih rok zaradi katastrofalne masine v internet caffeju :)

Glede cene - jasno je da je absolutbo pretirana - za kokalja sem dal 530M, podobnega tujca brez problema ubodes za 230 :D ... AMPAK TUJCA!!!

V tem je ves problem - sam sem ravno nabavil tri tujce, bas se mi ne zdaj zdaj kurit 300M extra kesa za tujca z dvema zogicama vec ... denar smo imeli, in edino logicno je da smo ga zagonili :D Sam sem sicer vmes dal tri igralce na trg, tko da mam spet 250M na kupcku :P

To je v MZju resen problem ... ce ni treniranih domacih igralcev, z denarjem enostavno nimas kaj poceti ... pa da ne bi prevec pluval MZja - ker ni potrebe ... bom raje dodal poziv:

SLOVENSKI MANAGERJI TRENIRAJTE!!!

prvi uporabni igralci, ki jih nismo prodajali G7 so se prodali za 1,4 miljarde tolarjev :D

Gaffer Tito pravi ...

tole green me mal preseneca glede gartnerja, jaz sem ga imel v mislih postavit na holding mid pozicijo, nikakor ne napadalca. Je pa res da sem ze malo pozabil za kaksnega patrona gre.

Skoda se mi zdi tacklinga pri napadalcu, dobro ajde, razen ce ne delas rooneya. Pride ball control speed in play inteligence prej do izraza, celo crossball in passing, pred tacklingom.

Gaffer Tito pravi ...

kar se tice prodaj, jaz mam zdej tak shortage med prvo 11rico, da si do konca sezone ne smem privoscit da bi igrali kaki 17 letniki, ker bi blo nefer do opozicije in bitke za obstanek. Tako, da kanim do konca odigrat na polno, potem pa dajem na trg, se ne vem v kaksnem obsegu.

Anonimni pravi ...

tito...vse je odvisno od taktike, ki jo pač v nekem obdobju igram in pa profila ostalih igralcev, ki kandidirajo za prvo enajsterico. Trenutno imam taktično postavitev, kjer bo Gartnar igral sredinca z precejšnjimi napadalnimi nalogami in zato je trenutno najbolj v deficitu z strelom....kasneje pa bo trening odvisen predvsem od tega kje je že maksan.

Danes je pa že na veliko veselje trenerjev brez pripomb opravil trening strela:)))

Perun pravi ...

Glede na vajino debato - meni se je v napadalnih nalogah zelo obnesel popoln sredinc Kranjc (razen da je mel beden shooting :P), ampak ce bi mel bi po celem igriscu postavu "midfilederje", sam zal je do tacga igralca izjemno tezko pridt, zato se zadovolimo z oskubljenci, lepse imenovanimi napadalci in branilci :D

Anonimni pravi ...

perun...se strinjam s tabo! Sam predvidevam, da bo v prihodnji sezoni moj prvi strelec Žibert, ki je bil že od prvega dne treniran kot sredinc in ga sedaj treniram le še strel in hitrost. Ta igralec je po številu žogic enakovreden Gartnarju...le razporejene so bolj po midfeldersko, medtem ko je Gartnar v začetku bil verjetno bolj "defence man"...se pravi koliko ima on več tacklinga ima Žibert več cross balla in strela. Posebej tale cross ball mi sedaj malo mimo hodi (8 žogic), vseeno pa v igri s krili tudi prav pride pri podajah s krila na krilo. In res ne vem zakaj ni niti blizu reprezentanci, ker je drugače profesor za razne Stojanoviče in Greifonerje, ki so se prodajali za mastne denarce:))) Predvsem pa ni še nikjer razen pri podajah (5 žogic) maksan. Če pride pri hitrosti in strelu do 8 potem bo še hudič:)))

perun...bolj na kratko...osebno mislim, da je boljši igralec z šestimi skili do 7 ali 8, kot pa igralec z dvemi desetkami in dvemi osmicami. Mislim, da je zelo dober sredinc v napadalnih akcijah boljši od solidnega ali dobrega napadalca!

Unknown pravi ...

no ja ... vsak po svoje.

Moj Mate je prvo tekmo ob formi 0 (!) odigral 20 minut in dal gol. Trening Speeda opravil, znak da ni maxan.

Preden sem se spravil v bidding bitko sem natancno pregledal kaj je boljse pri Gartnarju in ugotovil da tistih par zogic razlike ne igra vloge, le da ni maxan.

Prevzel je vlogo pol wingerja in pa bo ocitno zelo nevarn za gol iz druge linije.

@green

ne strinjam se

zelo pomembno je da je primarni skill @10 ali vsaj @9.

Ime sem igralca z 60+ zogicami, vendar nikjer cisti top - v ekipi ga ni vec.

Ko ni bilo treba je dajal gole, odvzemal zoge, podajal 100%, ko pa je bilo treba pa ...

hvala ne bi vec.

Anonimni pravi ...

sašo...kot praviš....vsak po svoje!

Anonimni pravi ...

Sicer bom pa jaz dal Gartnarju danes enih 30 minut proti titotu v Ligi mladosti...in sicer bo stal v drugi liniji sredine. Ne glede na formo , ki je pač kakršna že je...oz. je sploh ni:))) upam, da ne bo izneveril:))) Hudiča...za pol miljarde pa je že treba nekaj znati in pokazati:)))Je pa današnji plan že izpolnil s tem, ko je pokazal da ni maksan na strelu.

Res...verjetno vsi, ki smo se skeširali upamo, da tile divjaki ne bodo preveč maksani. Kot slišim je Stojanovič pridno nabiral hitrost....samo perun bi lahko še poročal o stanju Kokalja!!! Pol pa gremo s podatki v Žurnal!:)))

Hudiča...ko babe smo!!!

Perun pravi ...

Lahko porocam da Kokalj ni maksan na najbolj kriticni tocki - stamini :)

Gaffer Tito pravi ...

ocitno so se mastni denarci kar splacali, glede na nemaxanost vseh vpletenih.

marcel_2000 pravi ...

Hy!! FOlk mi lahk povete prosm kk lahk kupim trenerja čist vse sm že probo pa noben noče prit v moj klub!!Sicer prišo sm do tja da ga ponudba zanima-interesed vendar potem neznam kuga moem nato nared !! LP!!

Unknown pravi ...

Marcel: za članek o tem, kako do trenerja, se pripravljamo že nekaj časa. Mislim, da bomo še v juliju predstavili podrobne nasvete, kako in kaj okoli najemanja trenerjev. Tako je obljubil Green. :)