petek, 13. junij 2008

Ne ga srat, ne "babysittat"

Bliža se čas počitnic, dopustov, ko večina izmed nas odide na težko zaslužen oddih. Prvo vprašanje, ki se nam resnim managerjem poraja pa je, ali bom imel na počitnicah dostop do interneta?

Velikokrat potujem v "computer free zone", kjer bi bil edini način dostopa do interneta prek mobilnega telefona, pa še to v zelo okrnjeni obliki in vse prej kot poceni. Spet mnogokrat je na voljo neka WI-FI povezava, ki obeta možnost dostopa - a le-ta je običajno draga ali pa ne deluje OK. Največkrat pa za čas dopusta preprosto pozabim na MZ. Delno sem se problematike že dotaknil v Coach Th0rest is back :) , tokrat pa bom izpostavil resničen primer, ki se je zgodil nedavno, v Slovenski MZ skupnosti.

Manager 1234 (imen seveda ne smem razkrivati) je odšel na morje za 2 tedna. Za to obdobje je dal uporabniško ime in geslo svojemu sošolcu, tudi managerju MZ, najboljšemu prijatelju. Slednji naj bi skrbel za redno igranje prijateljskih tekem, ki so, to vemo, nujno potrebne za vzdrževanje dobre forme (tisti, ki spremljate Twitter sporočila ste lahko zasledili, kako sem tri tedne temeljito garal na vzpostavitvi forme, ki sem jo izgubil v dveh tednih odsotnosti). Ko je prišel Manger 1234 domov, je videl, da je njegov kljub zaklenjen. Njegov prijatelj je dal na trg nekaj njegovih najboljših igralcev, ki je je kupoval s tretjim slamnatim klubom, za nenormalno visoko ceno.

Manger 1234 je kršil pravila in tu mu ni pomoči. Naredil si je medvedjo uslugo, zgubil ekipo, ko jo je nekaj sezon gradil.

Ne goljufajte, se ne splača. Babysitting odpade. Pravila MZ so jasna, raje jih še enkrat preberi, kot da bo potem žalost in slaba volja. Pa še nekaj, vse kršitve niso vedno takoj kaznovane, tako da če kaka "nečednost" ni bila takoj kaznovana, to ne pomeni, da je goljufija uspela. Še enkrat, fair play, igrajte po pravilih in vse bo OK. To bo najbolj zdravo za tvoj klub in tudi za slovensko reprezentanco.

Ob tej priložnosti naj še izpostavim tole pravilo:

�7 Vsakdo naj pomaga s poročanjem o goljufijah.
Če bomo vsi sodelovali pri odstranjevanju goljufov iz igre, bo precej bolj zabavno igranje ManagerZone. Goljufanje ali sum goljufanja se prijavlja samo osebju igre in nikjer drugje. Izpostavljanje goljufov ali osumljenih za goljufanje v forumih in na podobnih mestih je strogo prepovedano in če to ugotovimo, bomo izrekli ustrezno kazen.


Za ta namen imamo GAji dovoljenje za nagrajevanje tistih managerjev, ki aktivno pomagajo s prijavami. Lahko namreč ekipi plačamo sodelovanje v prijateljski ligi, pokalu ali uradnem pokalu.

10 komentarjev:

turklo pravi ...

jz tud ob daljši odsotnosti predam nekomu geslo da mi "sitta" račun in pravtako zaupam tej osebi kot je navedeno v tem primeru, ta moj "sitter" je bivši igralec tko da ni panike, vendar iz malomarnosti se lahko zgodi vse ;S

REŠITEV: preden grete na počitnice se udeležite čim večih pokalov :D hehe

Unknown pravi ...

�12 Prevzem skrbi za drug klub.

Ni dovoljeno, da bi se prijavili v klub koga drugega in skrbeli za njegov klub. Če želiš postati manager, se registriraj in prevzami svoj lasten klub.

turklo pravi ...

kako potem ti sam vzdržuješ formo v daljši odsotnosti od 1ga tedna??

Unknown pravi ...

Kako vzdžujem formo? Saj sem napisal, da je ne, oziroma da se mi sesuje. Maja me ni bilo 2 tedna, tri tedne sem potem vsaj potreboval, da so prišli igralci na svojo staro formo.

Perun pravi ...

Mam ene dve pripombi na tole debato ...

1. vem da je pravilih babysitanje prepovedano - ampak s stalisca igre in soigralcev je ta omejitev povsem nepotrebna - to je bolj "zascita" igralca, ki mu jo bo "najnajboljsi" prijatelj verjetno zagodel ...

2. Pa ne vem kam vi to hodite? - povsod so internet caffeji (clo na hrvaskem) - v sloveniji mas itak neomejen wireles/UMTS dostop ... wifi tocke so povsod na svetu (vkljucite se v fon omrezje npr. pa mas ogromno tock po svetu na katere se lahko prikljucis brezplacno) ... Se enkrat hrvaska - do letos res najvecji problem - t-mobil prodaja kartico za 100Mb prenosa za sprejemljivo ceno ... skrazka ni mi jasno kam je treba jt, da ne mores do neta vsaj vsak drugi dan - vec namrec jest ne zdrzim :P

Perun pravi ...

Aja - trenutno sem kao tri tedne na morju ;)

Anonimni pravi ...

jaz sem tudi na morju ... ups pa saj tudi živim tu :D

Moji dopusti so bolj hribovski(ala grizli adams) in tam
je večji problem do neta prit, a se ne pritožujem

Unknown pravi ...

@Perun: ja lej, jasno je, da je UMTS takorekoč povsod. Amapak maja, ko sem bil v USA, sem bil potujoč, praktično vsak dan drugje in tudi če bi mel sabo notebook, ne vem če bi se mi dalo ukvarjat. Poleti, ko sem na morju pa navadno tudi ne vlečem prenosnika sabo, paše se malo odpočit.

Perun pravi ...

ko sem bil jest pred leti cez luzo, prakticno ni blo mesta kjer se ne bi mogu prklopt nekam na wireless - no ja res pa sem hodil samo po bay area ;)

turklo pravi ...

potem greš pa res na dopust tako kot jt kjer je samo trgovina z nujnimi potrebščinami ki je odprta samo med sezono (še kruh morjo dostavt z kombijem) in vrjemi da tam ne najdeš WLANA pa če si bog hehe