ponedeljek, 9. junij 2008

Ko nastopi čas krize....

Ja, NK Macolar je padel v hudo krizo. Čeprav se forma v moji ekipi počasi popravlja, pa ni in ni pravih rezultatov v zadnjem času. Še slabše je, če grem gledat tekme. Prava žalost. In to v času Eura2008, ko je vse samo nogomet.

Čeprav sem v ligaški tekmi proti Greenhornu iztržil remi, je to realno poraz. Podobno slabo sem igral danes v uradnih pokalih. Poraz za porazom.

Ugotovil sem, da igranje iste taktike in iste postavitve sicer najprej pozitivno vpliva na strategijo in rezultat, a zgleda da se na neki časovni točki vse skupaj obrne. Nekako pol sezone igranja je trenutna prinesla povprečne rezultate. Kar naenkrat pa se je vse skupaj obrnilo.

Zato sem se odločil, da naredim nekaj sprememb, predvsem kadrovskih v začetni fazi. Na trgu so tako trije igralci, dva Slovenca in tujec, vsi napadalci. Slovenca sta maksimirana samo v streljanju in tako predstavljata še vedno dobro osnovo za odlična igralca, glede na svoja leta. Predvsem Strgar je kot mladinec veliko obetal, zato je bil pogost gost nogometnih kampov. Zakaj prodaja? Predvsem je čas porazov čas, ko se je potrebno zazreti v prihodnost ekipe. Klubski proračun je tedensko obremenjen s plačami igralcev za več kot 32mio SIT. S prodajo nekaj igralcev, bi se ta realno gledano previsok znesek za plače zmanjšal.

N. Strgar
6/12/2008 2:07pm
17 364 425 SIT

R. Lauren
6/12/2008 7:50am
0 SIT

S. Pokovec
6/12/2008 9:38pm
9 999 974 SIT

8 komentarjev:

Gaffer Tito pravi ...

mal zgreseno razmislas, ko je glavno vodilo v prodajo igralcev rezultat in forma.

saj ti lahko kar tule zagotovim, da bodo rosade negativno vplivale na tvoje rezultate in pricakuj, da se bo zadeva poslabsala predno se popravi.

vsaka taka strateska odlocitev bi mogla bit nacrtovana in planirana ze pred nekaj casa in posledice vkalkulirane.

dobro mogoce si ocenil, da to sezono nisi konkurencen, jaz pa menim, da ti pravzaprav ne gre tako slabo, sploh ce premagas mojo ekipo kar dvakrat v sezoni.

Unknown pravi ...

Zgrešeno ali ne, prodaja igralcev je bila nujno potrebna. Kar se tiče trenutne sezone, je bila v naprej planirana "počivalna", zaradi objektivnih razlogov (14 dnevna odsotnost v maju, dopust predvidoma v juliju). To mi ne omogoča konkurenčnega boja za naslov. Posledično so bili prvi del sezone vsi 4 reprezentantje v kampu.

Zadeve so pri NK Macolar precej bolj načrtovane in planirane, kot si ti misliš. Res pa je trenutna prodaja igralcev posledica mojega nezadovoljstva z rezultati.

turklo pravi ...

amapk tole k še tega argentinca prodajaš je pa res mim...poba ti je zabiv 14 golov, tok jih ni zabiv noben moj pa sem trenutno peti na lestvici :D tko da nwm če to prodaš, kaj se 100% zanašaš na Slemenjaka al novega tujca??

Unknown pravi ...

Raul je na trgu za ceno, ki jo verjetno ne bo dosegel, pa vendar, če bom dobil, se je prodaja splačala. Zanašam se na drugega napadalca Koviča. Nov tujec ne bo napadalec, najverjetnje branilec.

Anonimni pravi ...

Zanimivo, da ni še nihče pomentiral tvoje ugotovitve glede taktike, čeprav se mi zdi ta trditev bistvo tega članka.

Enake učinke glede taktike že nekaj sezon opažam tudi sam, zato mi ostaja le eno vprašanje.Kdaj narediti spremembe, da ne bi predolgo trpel rezultat ali pa, da ne bi zamenjal taktike prehitro.

Se pa ne strinjam z mnenjem titota, da vsaka sprememba zahteva čas, da se taktika malo "uleže". Dobro...jasno je, da v prvem ali drugem poskusu takoj ne zadeneš pravilne postavitve in tudi še pozneje, ko najdeš zmagovito kombinacijo je potrebno narediti nekaj kozmetičnih popravkov...vendar vsaj meni so dovolj maksimalno trije tekmovalni dnevi, da spet pridem do dobitne kombinacije:)))

Glede prodaje igralcev bi rekel, da se strinjam s thorestom in bi sam naredil enako, če bi bil v njegovih "kopačkah" oz. bom tudi sam temeljito prečistil ekipo takoj, ko si zagotovim obstanek. Glede na dejstvo, da v zadnjih 5 kolih ne igram več nobene tekme z t.i. ekipami iz G7 sicer ne vidim ne vem kakšnih problemov glede obstanka.

Glede rešilnega 7.mesta pa sem skoraj prepričan, da bo odločalo zadnje kolo, ko se bodo srečali Volki in Slovan.

Anonimni pravi ...

Največje težave s taktiko imam, kot izgleda, jaz. Če ima Macolar krizo imamo Volki krizo na visoko potenco.
Upam, da se bo res še dalo kaj rešit v zadnjem krogu.

Unknown pravi ...

Se moj prispevek ...

Mislim da je "spomin" mal za lase privlecena zadeva, nova taktika ne vpliva na obnasanje igralcev na terenu.

Bolj bi poudaril sistem kamen, skarje, papir, kjer pac ena taktika bolje uspeva proti doloceni postavitvi nasprotne ekipe in obratno. V tej sezoni namrec kar pogosto eksperimentiram in v primeru da nasprotna ekipa ne menja pogosto taktike, sem s tem tudi uspesen.

Kar se trenutnega polozaja na lestvici tice je kar normalna.

Pricakovati je bilo da se bo iz "novincev" to sezono nekdo prebil v "gotovo sedmerico". Sam sem polagal najvec moznosti gogiju, tako da me je NK Slovan prijetno presenetil.

Razocaranje zame sta ekipi Volkov, ki imajo "very promising" ekipo, kjer se je vedno dobro treniralo pa zal nikoli doseglo rezultatov ter Grebe, ki je z zastrasujoco sredino kandidat za zmago prav na vsaki tekmi.

Pricakovano je bilo da bo Tito rezultatsko padel, vendar pa bo v koncnici se vedno nevaren tekmec, se posebej z novim golmanom. Menjava je bila po moje storjena v napacnem trenutku.

Predvidevam tudi da bo Zeleznemu v koncnici forma padla in da bo zal ostal brez tako zeljenega naslova.

Ostali po pricakovanjih. Se bo pa tudi na vrhu se marsikaj spremenilo. Kol je se precej.

Nihce ni neranljiv :)

Perun pravi ...

Ne vem od kje fama, da sem jest ne vem kako mocan - mam par igralcev dobrih, pa precej dolgo klop, to pa je vse ... obstaja veliko ekip, ki imajo precej bolje popolnjena mesta od mene ... Ker na slovenskem trgu ni vidt nic uporabnega, se lahko zgodi da bom nekatere luknje pokrpal selel cez 5 sezon ...

Kljub temu da mi herbi vedno mece naprej, da je njegova taktika superiorna, bi bilo vsakemu, ki bi pogledal najine igralce jasno, kdo mora biti spredaj in kdo zadaj ... tko da jest ne bi kej dosti umoval, bolj bi se za usesa uleku ce ni bi osvojil naslova :)