četrtek, 15. maj 2008

Coach Th0rest is back :)

Nekateri veste, drugi ne. :) Bil sem odsoten več kot dva tedna, na srečo so mi drugi avtorji tega bloga pomagali držati zadevo aktualno. Hvala jim. Zakaj nisem najavil, da me ne bo:

  • Predhodna napoved odsotnosti bi lahko dala komu idejo, da se splača izvesti kakšno goljufijo v času, ko admina ni - to se ne splača, vse je zabeleženo in kazni so tudi za nazaj. Ne se prosim hecat, igrajte po pravilih in mi ne delajte dodatnega dela in sebi zagotovite lepo prihodnost.
  • Drug razlog pa bo prišel prav tudi tebi. Ni ravno dobro, da nasprotniki vedo, kdaj te ni, saj je potem postavitev lahko zelo predvidljiva. Bliža se čas dopustov in velja si zapomniti: ne objavi javno, kdaj te ne bo - zakaj bi olajšal(a) delo svojim nasprotnikom?
Zdaj ko sem nazaj, se nam obeta kar nekaj aktivnosti. Odprl bom novo tradicionalno Ligo mladosti, s katero že kar malo zamujamo. Spet se obeta nekaj mest za brezplačno igranje, podobno, kot je bilo prejšnjo ligo in sem opisal v Poteku Lige mladosti zima 2008. Vsak hip se lahko odprejo mesta, vse pa bo potekalo prek tega bloga. "Veličastnih 7" bo dobilo seveda povabilo, podobno velja za najboljše ekipe iz ostalih držav nekdanje SFRJ. Pripravite se.

Nameravam tudi s poskusom oživitve MZ skupnosti, zaenkrat naj se le ve, da bo nekaj podobnega IRCju. Kdaj in kako, še ne vem, je preveč ostalih zadev, ki jih moram(o) pognati ali dokončati.

5 komentarjev:

Gaffer Tito pravi ...

ja kul, no zdej sva ze dva borata v 1. slovenski ligi.

Unknown pravi ...

Mogoče bi ti Tito, namest da pametuješ in poskušaš z nekimi provokacijami, napisal kak uporaben post na tem blogu. Glede na to, da si aktualni slovenski prvak, bi se spodobilo, če bi tistim, ki jih managerstvo zanima, razkril kake skrivnosti. Ker razen postov v stilu "NK revolucionar je najboljši v Sloveniji" od tebe še nismo videli.

Perun pravi ...

Jest bom kr povedou, kdaj me ne bo :D Drzim se namrec pravila, da se ne mislim prilagajat nasprotniku - naj se nasprotnik prilagaja meni ... in s to logiko je prakticno enako, ali sem tu ali me ni :)

turklo pravi ...

menee ju3 ni :P, sej ti itk ne korist HAHA...drgač je pa tole res za mrhovinarje dobra tarča da te presenetjo, ampak če si bolši si bolši :D

Unknown pravi ...

No, vsak si razvije svoje mnenje. Zato cenim kolego Peruna in Turkla. Vseeno pa bi menim, da velikokrat odločajo prav malenkosti.

Angloameri imajo dober izraz "low profile". Tito na primer, se ne izpostavlja in je več ali manj v low profilu: ne glede na to, a je na dopustu ali ni, vse je približno isto. Če pa jaz utihnem na blogu je to že sumljivo, potem greš pogledat, kako je kaj s friendlyi, dodaš me med prijatelje in gledaš, ali se kaj logiram ali ne... vse to so finte, ki lahko, v končni fazi odločijo.

In sitnobe bodo rekle: "It is just a game..."