ponedeljek, 24. marec 2008

Lahko igraš MZ brez pripomočka MZmanager?

Med številnimi dodatki za igranje Managerzone lahko najdemo kar nekaj pomagal (programov, skript, parserjev ipd.), a je po mojem mnenju omembe vreden le MZmanager. Program uporabljam praktično že nekaj let, ko sem imel ekipo v Angliji, potem na Tajskem, Madžarskem, MZ Country in tudi sedaj v Sloveniji.

Poleg različnih možnosti, ki jih omogoča program, je tudi sestavo idealne taktike. Na tej točki bi rad opozoril, da sem naredil veliko testov in se je vedno znova izkazalo, da ni neke avtomatske rešitve za postavljanje. MZmanager je sicer odličen dodatek za tiste, ki z igro šele začenjajo in nimajo občutka, kam sodi kak igralec. Izkušeni managerji pa, po mojem mnenju, že tako dobro poznamo svoje igralce, da je v tem pogledu MZmanager zgolj informativno orodje. Meni so najbolj všeč številne statistike, ki jih MZ sam po sebi ne ponuja. Predvsem stran z rekordi in zgodovina tekem s klubi je odlična.

Pred kakim mesecem dni pa mi je začel MZmanager delati težave, ki so se končale z napako, ki mi ne omogoča več, da bi normalno zagnal program. Po enem mesecu sem tako spoznal, da MZmanagerja niti ne potrebujem. Spodaj pa še primer napake, ki jo dobim. V vsakem primeru pa začetnikom svetujem uporabo MZmanagerja, dokler igralcev in ekipe ne spoznajo...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Meni sicer ne kaže takšnega sporočila....imam pa drugačne težave....skratka za hokej ni problema, pri uvozu podatkov za nogomet pa moram to narediti vsakič posebej na sveže, torej od začetka...tako, da mi starejši podatki pač manjkajo.

Sicer pa se strinjam z povedanim. Vsaj zame je MZ Manager bil praktično vse v prvih dveh sezonah, kasneje pa sem ga (in ga še) uporabljal v glavnem samo še zaradi statistike. Lahko bi rekel, da je v začetku moje MZ kariere:))) bil moj najboljši učitelj!

Seveda pa MZ Manager ni edini pripomoček, ki lahko pomaga narediti kvalitetnega managerja. Pomembno je tudi izmenjevati svoje izkušnje z ostalimi managerji...opazovati taktiko ostalih ekip...predvsem pa lahko veliko koristnih informacij najdete tam kamor po mojem pokuka zelo malo slovenskih managerjev...v razne izdaje časnika The Zone. Poskusite se malo temeljiteje lotiti člankov v tem časniku. Če znate še kakšen jezik razen angleščine in nemščine še toliko bolje. Ne boste mogli verjeti kaj vse boste našli v tej poplavi razno raznih člankov....