torek, 11. marec 2008

Pri NK Macolar ni optimizma pred jutrišnjo tekmo

Še malo, pa bom začel verjeti, da nisem tip zmagovalca. Ko sem že imel prvo mesto po prvem delu in razmeroma ugoden razplet z NK Revolucionarjem, ter kartoniranim ključnim igralcem Wotam United pred nedeljsko ligaško tekmo, sem zadevo preprosto zavozil. Z ohranitvijo obstoječega načina igre bo moral na vsak način potegniti več iz tekme, ki je kar ne morem pozabiti. Prva enajsterica proti oslabljenemu Wotamu je bila le bleda senca tistega, kar poznamo pod imenom NK Macolar.

To sezono je sicer to prvič, da sem šel eksperimentirati, izkušnje iz preteklosti pa so do sedaj bile vedno na strani ohranjanja taktike in pozicij igralcev, še posebej pred ključnimi tekmami. Pa vendar, je kar je, jutri je nov dan in nova priložnost in ja, vsak je sam svoje sreče kovač.

A kaj, ko so Grebatorji boljši kot kdajkoli prej. Nedavna okrepitev ekipe, kar 351 milijonov težak Brazilec Hélder Valle, je danes na tekmo v Ligi mladosti prav proti Wotamu dosegel hatrick in zmago 3-2 za Grebatorje. Če pogledamo prestope v ekipo Grebatorjev, se je manager Perun v dobrih treh tednih okrepil za več kot 500 mio SIT! Glede na starost Brazilca (25 let) bo slednji v ekipi verjetno dlje časa in ga bomo še spoznavali.

Če zgubim, potem je šel naslov prvaka k drugemu managerju, remi daje še kanček upanja, zmaga pa NK Macolar drži v igri za naslov.

6 komentarjev:

Perun pravi ...

do konca sezone racunam ne se en prihod vrednosti od 300 do 400M - v prihodnji sezoni racunam na malce boljse mesto od otepanja kvalifikacij :P

Anonimni pravi ...

Uf,....vsi se krepijo....WoTamove okrepitve so začele igrati, Grebatorji so se močno okrepili...očitno bom moral tudi jaz kaj kupiti:)))

Čeprav ob povprečni starosti moje ekipe dvomim, da bi mi pomagalo tudi če bi sedaj sprašil miljardo za okrepitve:)))

Gaffer Tito pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Gaffer Tito pravi ...

huh
potemtakem se morm okrepit tudi sam, ampak prej morm se prodat klubsko srebernino - kar je je ostalo.

bolj kot opozicija - ce ste boljsi, ste pac boljsi - me jezijo ferdamani rdeci kartoni, in to kljub temu da ne igram agresivno. To je kr neki in pol se bedne poskdobe. Take bede v ligi ze dolg nisem mel. Je pa res da nikol nisem drzal take pozicije v drugem delu.

Sam upam, da se mi danes ne zgodi se en materazzi.

Unknown pravi ...

Konkurenca ratuje čedalje hujša, kar pa sam vidim kot "normalen razvoj" znotraj igre ...

in taku je tudi prau :)

Dvig kvalitete se kaže predvsem na mednarodnem področju, kjer upam, da bo čedalje več uspehov podobnih Zelenemu, prav tako pa bo to koristilo tudi reprezentanci.

Vidim, da smo eni (žal) limitirani, drugi pa se (žal) dalje krepijo.

Sezona je zame izgubljena, minimalne šanse bi ostale kvečjemu z včerajšnjo zmago, pa je tito pokazal zobe.

Nesposobni Žgank najde uno zrno vedno le proti meni grrrrrr ...

Rdeči kartoni so pač sestavni del igre, moj poljak je 3 fasu na zadnjih petih tekmah in sem v bistvu zadovoljen, da ga je mladinec tako lepo nadomestil v tekmi proti gostitelju bloga.

Še komentar na th0rovo taktiko.

Iz obrambne postavitve je prešaltal na še bolj defenzivno ... Zanašat se samo na izvenserijskega Slemenjaka je pač premalo. Izbrana taktika se mi zdi - najboljši izraz, ki sem ga našel - 'patetična'.

Meni je všeč da si moji igralci podajajo žogo, če je igra, so tudi goli, aktivni pa so prav vsi na terenu.

Saj vem - sto ljudi, sto mnenj, vsak po svoje.

Pa vseeno ...

Pozdrav iz klubske kafane :)

gaber pravi ...

hja, dobro napadalna igra morda ni, je pa takticno odlicno dovrsena ce gre kar 83% strelov prek slemenjaka.