nedelja, 18. november 2007

Skrivnost forme 10 rešena

Čeprav sem danes tradicionalno izgubil proti Volkom in tokrat ne mislim iskati razlogov za poraz, je ta teden zame prav poseben. Julijo Šporin, branilec prve postave NK Macolar je po torkovi osvežitvi forme dosegel "magičnih" 10 @. To dokazuje, da forma 10 obstaja, hkrati pa se z dobrim treningom da doseči maksimalno formo, ki je enaka maksimumu pri običajnih skilih in izkušnjah.

Očitno moja domneva o zaokroževanju, ki sem jo prvič predstavil v zapisu Ena o formi in prijateljski Ligi Mladosti . Glavna ideja je, da mi vidimo le navzdol zaokrožene vrednosti. Razlika med 10 in 9 je lahko tako le 0,1 ali pa 1,0. Podatki iz grafa forme nam kažejo povprečja po tednih, kar je dober pokazatelj, ali je trening forme pravilno usmerjen.

Dodajam še zaslonski zajem forme 10. Šporin je tako prvi igralec v kateremkoli mojem klubu, ki je prišel do forme 10. Skupna forma ekipe ni tako dobra, saj je povprečna forma le 9, kar je posledica dveh preutrujenih igralcev rezervistov.

Ni komentarjev: