petek, 16. november 2007

Novice v tednu premora

Ker sem bil en teden v tujini in bil offline, je bila moja prisotnost in spremljanje MZ močno okrnjeno. Zadnji dve tekmi sem tako odigral na "slepo". Herbnator je ponovno le z golom prednosti dosegel pomembne 3 točke. Še pred tema tekmama, pa sem na hitro kupil boljšega vratarja, predvsem zaredi dejstva, da je NK Macolar povabljena ekipa v Pokal pokalnih zmagovalcev.

Tudi v ostalih tekmovanjih dosega moja ekipa dobre rezultate - vse kaže, da je bil prav vratar tista pika na i, ki je manjkala za vrhunske rezultate. Čeprav je zgodaj, pa imam občutek, da gre Extra-football.com tokrat na še eno lovoriko in ga nič ne more ustaviti na poti do ponovne osvojitve naslova prvaka Slovenije. Upam, da bo tudi v mednarodni ligi, Top series in s tem še kakšni slovenski ekipi omogočil nastop v mednarodnih ligah in konec koncev tudi sebi zagotovil mesto v Ligi prvakov.

V nedeljo imam tekmo proti Volkom. Že pred sezonami sem napovedoval, da gre za ekipo z izjemnim managerjem. Kljub temu, da sporoča, da ima težave z dostopanjem do interneta, je ekipa Volkov vedno nevarna. Kot nasvet: čeprav pri Volku tokrat najverjetneje ne gre za primer zavajanja javnosti in predvsem nasprotnikov, pa se mora dober manager ob takih izjavah nasprotnikov vedno raje sam prepričati, o tem, kaj je res in kaj ne. Nočem sedaj nakazovati, kakor da je tega veliko, vendar pa se tudi kakšna tekma odloča izven igrišča, v psiholoških spopadih.

Ni komentarjev: