nedelja, 25. november 2007

Dodan nov avtor MZ bloga

Pred časom sem omogočil oddajanje zapisov v ta blog tudi Gabru in coach_titotu (aka Gaffer). Prejšnji teden pa sem med avtorje bloga dodal še Greena. Gre za managerja, ki "zna" napisati zanimiv pogled na dogodke in dejavnosti povezane z MZ. Ker je Green hkrati še selektor slovenske hokejske reprezentance v MZ, se mi zdi zelo zanimivo, da ujamemo še kak pogled na dogajanje in občutke tudi za hokej, ki ga sam ne pokrivam, čeprav imam v njem ekipo.

Upam, da bo moja odločitev, da svoje prispevke oddaja tudi Green, popestrila ta blog in ga naredila še bolj dinamičnega.

2 komentarja:

Perun pravi ...

Kakšen tvoj sočen komentar pogrešamo, glede na zelo zanimive rezultate, ki jih dosegaš :P

Anonimni pravi ...

Hja.....sočnosti kolikor hočeš:)))
Ne vem ali si mislil rezultate moje nogometne ekipe ali reprezentance?

Pri nogometu je ponavadi 5:0 zame (Grebatorji) ali pa za nasprotnika (Karantanija)...:)))

Hokej je že druga kategorija...ker z temi hokejskimi Titani se ne moreš boriti...lahko samo upaš, da bodo vstali na levo nogo, da bo bog sreče maksimalno na tvoji strani in da jim bo nekdo med tekmo zavezal skupaj vezalke na drsalkah:)))...potem bo morda razlika manjša od 5 golov v nasprotnikovo korist!

Sicer sem pa malo bolan in bom kaj več napisal ko bom malo bolj pri močeh!