petek, 19. oktober 2007

Vpliv lastnosti igralca na simulator

Počasi se izteka premor med sezonama, kvalifikacije so končane. Zanimivo je, da tokrat prvič niso prišle v prvo slovensko ligo več kot 3 nove ekipe. V kvalifikacijah si je NK Drava suvereno zagotovila obstanek v prvi ligi. Mnogi komaj čakamo na sredo, mene čaka silovit začetek, najprej NK Karantanija, sledi Greenhorns - mimogrede, razpored tekem je zaenkrat možno videti le, če greš na prihajajoče tekme svoje ekipe, pod ligaškim menijem jih še ni.

Tokrat sem se namenil napisati nekaj o fizičnih lastnostih igralcev in vplivu na "game engine". Veliko je tu ugibanja in tudi vprašanj, na katere recimo Crew MZ ne odgovarja - čeprav se ve. Temu pravim javne skrivnosti in eden od namenom tega mojega bloga je, da te male javne skrivnosti razkrijem. Če vem jaz in še nekaj managerjev v Sloveniji, ne vidim razloga, zakaj ne bi povedali tudi drugim. Naj omenim, da je teh skrivnosti kar nekaj in o njih nameravam pisati. Kdaj? Ko bo čas, ko bo pravi obisk in se mi bo "splačalo" pisati. Če ne bo bralcev in feedbacka (v vseh pogledih), potem samemu sebi res ne bom razdajal nekih skrivnosti? Bilo bi preveč samovšečno...

Torej, postavil sem si vprašanje:
"Ali vpliva velikost igralca, teža in podatek o tem, s katero nogo strelja, v tekmi?"

Odgovor: NE!!!!!!

Naj pojasnim. Čeprav je v FAQ in navodilih in na drugih straneh, kjer lahko najdemo nasvete za igranje v MZ, možno opaziti nekaj namigov, ki so logični npr.:
- večji je vratar, bolje bo branil;
- manjši igralec ma boljšo kontrolo žoge;
- igralec, ki ima boljšo desno nogo, naj igra na desni strani, predvsem to velja za napadalce;
- težji igralci so počasnejši;
- nižji igralec bolje preigrava;
- in še in še je takih namigov.

To vse drži, vendar (še) NI vključeno v game engine oziroma simulator. Nihče vam tega uradno ne bo potrdil, vendar tako je... V bistvu kar malo žalostno. Pa vendar, za v prihodnost so tej "nastavki" narejeni, vprašanje samo, kdaj jih bodo vključili. Zdi se mi, da bodo takrat to tudi napisali... do takrat pa, naj naivni mislijo, da fizične lastnosti igralcev vplivajo na igro...

7 komentarjev:

Perun pravi ...

tale post me je pa resno zacudil :O Sicer so vse lastnosti (velikost, teza) v navodilih tudi omenjene tako, da je bolj razumeti vpliv na maksimiranje skilov kot na vpliv v igri - kar bi bilo povsem logicno! Seveda pa isto ne velja za levo-desno ... tu je stvar zelo explicitno napisana, da igralec z napacno nogo izgubi del svojih skilov (seveda ne pise koliksen) - sam sem za test na parih tekmah postavil zamenjane strani za posamesne igralce in stevilke so kazale v smer zmanjsanja - seveda pa je bil vzorec za 100x premajhen da bi to statisticno kaj pomenilo (glede na nihanja igralcev med tekmami). Zato se zdaj striktno drzim postvljanja prava noga na pravo stran, in se bom drzal se naprej, dokler ne dobim kaksnega resnega statisticnega dokaza o nasprotnem :)

Anonimni pravi ...

Se pridružujem perunu ... visoki igralci imajo problem pri treniranju hitrosti ... vsaj moji

Unknown pravi ...

Perun, enako te je začutil, kot je mene ta informacijo, ko sem jo zasledil.

Kar se tiče tvojega testiranja bi rekel, da se to meša z enim drugim algoritmom. Jaz sem opazil, da je povezanost z pozicijo, na kateri igralec igra. Če bo recimo en igralec stalno igral na desni strani (ne glede na preferenco noge, s katero strelja), bo po menjavi strani odigral zelo slabo. Menim tudi, da se verjetno po trening kampu ta paramter resetira - osnovano na tem, kako zmeden mi prihaja Slemenjak iz kampa.

Je pa res, kakorkoli bom tudi jaz postavljal levičarje na levo, in desničarje na desno.

Unknown pravi ...

moram se vkljucit v debato :)

gledam moje mladince in ugotavljam da najbolj "kurpulentni" (se zdej sicer ne vem kaj ta izraz pravzaprav tocno pomeni sem si ga pa sposodil od srbskih komentatorjev) nimajo nobenih tezav s hitrostjo.

Najvisji 17 letnik ima 4* drugi malo manjsi prav tako. Kar se pa tice leve pa desne strani, hja tudi sam se drzim vrazeverja ...

se tisto kar se govori po forumih :)

statisticni podatki s popolnoma irelevantni hehe

Anonimni pravi ...

amm...zdej ne vem kako je to samo pr ns pr rokometu igrajo desničarji na levi strani...a je pr nogometu tud tko??

informativne narave :D...

Perun pravi ...

Samo komentar na Sasovo "kurpulentnost" k se mi je glih tko smesn zdel :D Poglej v spegu, pa bos vidu kaj to pomeni - tocno to!

Unknown pravi ...

@ perun: kaj je to speg?

@ anonimni: ne vem, pomoje fuzbalerji čist odvisno, levo al desno... na zadnji tekmi reprezentance je Brečko tako igral najprej na desni, potem je bila menjava in je igral na levi...

@ herbi: mislim da se reče korpulenten igralec... pride pa iz besede corpus afaik, kar je latinsko najverjetnje telo, torej po slovensko bi rekel temu telesno dobro grajen igralec. Recimo sra.si ekipa ma kar precej korpulentnih igralcev, da ne omenjam poimensko LOL