sobota, 27. oktober 2007

Komentar prvega kola 1. slovenske MZ lige

Prvo kolo je postreglo z nekaj presenetljivimi rezultati. Žal je med njimi tudi moj poraz, kar 8-2 na domačem igrišču proti NK Karantaniji. Ozadje tega visokega poraza mi ni jasno, dejstvo je, da ima Karantanija izjemnega vratarja, vendar se je kot odlika gostujoče ekipa izkazal predvsem napad.

Naslednje presenečenje je gotovo remi med Volki in NK Slovanom. Volki so namreč po moji oceni še vedno ena najboljših ekip v Sloveniji, kar delno dokazuje tudi dober rezultat v U-20 ligi. NK Slovan je kot novinec v prvi ligi torej zelo neugodna ekipa, ki zna odščipniti še kako točko tudi najboljšim.

NK Revolucionar jo je tokrat srečno odnesel z zmago 2-1, običajno je bilo ravno obratno in je Coach Tito pomembne tekme zgubljal za 1 gol. Pozna se, da je Tito okrepil svojo ekipo, kljub vsemu pa je rezultat tekme, če povzamemo njegovo govorico, en velik "upset". Število strelov je bilo na strani nasprotne ekipe, Greenhorns. K tej ekipi, ki bo v vlogi razjarjenega leva, prihajam jutri v goste s svojim Macolarjem... Vse razen poraza, bo sila prijetno presenečenje.

Slovenski selektor Herbnator je s svojim Extrafootball.com do tal potolkel Konjice NK. Tako smo lahko videli, da je zmagovalec prve lige iz prejšnje sezone sestavil še močnejšo ekipo. Če pa so visoki nakupu tudi dejansko opravičeni, bomo videli jutri proti NK Karantaniji.

Jutri bo marsikaj jasno... med drugim tudi, ali je NK Macolar vsaj delno konkurenčna ekipa to sezono ali ne.

4 komentarji:

Unknown pravi ...

Res je, jutri se obeta nekaj derbijev vsekakor se mi pa zdi da bo najvecja poslastica moj s Karanatinjo. Ce bi lahko stavil bi stavil nase. Zadnje tekme kazejo na dvig forme moje ekipe in konstantne (zmagovite) rezultate.

Ni se cas za Karantanijo, kljub zelo dobremu delu njenega managerja.

Kar se tice drugih tekem bo novinec Slovan zelo tezko ponovil presenecenje na tekmi z Grebatorji,
pri zelenih in th0ru pa nikoli ne ves, odlocala bo dnevna forma.

Anonimni pravi ...

Ja....tudi sam sem že spoznal, da imam verjetno najbolj nepredvidljivo ekipo v Top ligi...nikoli ne veš:))) Enkrat za zjokat, drugič presenečen do neba.

Če k temu prištejem še zelo pogoste odločitve v zadnjih minutah, ki spremljajo moje tekme proti Macolarjem...potem je možno vse.

Drugače pa...mislim, da nima smisla izgubljati besed o kvaliteti extrašev...Karantanci enostavno verjetno nimajo nobenih možnosti.Za zanimivost lige bi si verjetno želel presenečenje...ampak realnost je daleč od tega.

Gaffer Tito pravi ...

1. nisem coach tito ampak gaffer tito.
lahko pa kadar referiras name lahko kr reces samo gaffer, ker se ve kdo je to.

2. upseti se bojo nadaljeval.

Anonimni pravi ...

Ja...danes je bil eden obilno v mojo korist in v thorovo škodo!

Pa saj bo vse ostalo med bratoma:))
Eden je zaslužil na meni...eden pa skoraj bankrotiral....

Ja...upseti se bodo nadaljevali!